Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
JB 14/12 2005 16:31
Kan alle lavinesøgere "tale" sammen !
Jeg spørger fordi, at jeg skal have købt en og er lidt i tvivl om hvilket mærke jeg skal købe. Her kigget lidt på mammut Barryvox - nogle erfaringer ?
Morten 14/12 2005 17:44
Sv: Lavinesøger
Som udgangspunkt kører alle lavinebippere på samme frekvens.
Mere vigtigt er at du kan snakke med din lavinebipper. Sørg for at "prøvesøge" mange gange inden du udfordrer skæbnen i offpisten.
Jesper 14/12 2005 18:18
De fleste nye søgere er digitale og viser både retning og afstand - sørg derfor for at køb en der kan alt det - hvilket gør det noget lettere for dig - og for ham du skal finde ;o)
Og kom så ud i sneen og leg med den - den skal gennemtestes inden du hopper udenfor pisten!!
Kean 14/12 2005 19:06
Barryvox er et godt valg. Brugervenlig, holdbar, lille og lækker.
Michael 14/12 2005 23:01
Yes Barryvox er et godt køb. Har selv købt mammut´en på sport-conrad.de til langt under dk/no priser.
Michael
Caver 15/12 2005 21:14
Her er endnu en glad ejer af Barryvox købt billigt på sport-conrad.de :-)