Henrik Andersen skrev:
Er der nogle herude der kende til dette sted. Hvis man læser om det, kan man som alle mulige andre steder, læse både godt og skidt, meget afhænger jo af om man har været der er år med godt vejr/go sne eller ej. Det jeg har læst mig til er, at der er mange langsomme lifte og især mange slæbelifte. Det samme gælder hvis man skal til Italiensiden så er det vist en lang slæbelift. Pisterns skulle også have en tengens til at blive isede på grund af de er sydvendte og derfor får meget sol samtidig med at der er meget vind.
Grund til jeg alligevel overvejer er, at vi er en familie der skal afsted som har forskellige behov. Der er 2 små børn, hvoraf den ene skal stå på ski (5 ½ år). Så er der er par bedsteforældre med som ikke står på ski, men godt vil gå gode ture med det lille barn (3 ½ år). Vi vi vil gerne bo tæt på pisten gerne ski in /out. Og det er der mulighed for her. Er der nogle der har gode alternativer, helst Italien eller Frankrig. Kender Livigno og Val d'isere rigtig godt, så dem behøver I ikke at forslå. Det er nemlig godt byer at gå rund i. Skiområdet er dog klasser bedre i Val d'isere end Livigno.
Jeg hader dog slæbelifte, ( hvem gør ikke det :-) ).