Kiteskiing - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Thomas Moltsen skrev:
Så er der forhåbentlig ikke længe til, at der her hjemme ligger en halv meter sne rundt omkring på markerne!

I den forbindelse, vil jeg meget gerne fra folk, der har erfaringer med.. kiteskiing.. Jeg er alpininstruktør og har sammenlagt over 50 uger på ski - men har til gengæld aldrig rørt en kite. Kræver det at man tager et kursus? Hvor kan sådan et findes i Skandinavien?

Hvad har i brugt af kites.. Hvor store skal de være og hvilke egenskaber skal de besidde?

Kan det lade sig at gøre her hjemme på en mark, eller skal man nordpå og finde sig en stor sø? Hvad er der af krav til sneen? Kan det lade sig at gøre i powder?

Glæder mig til at høre fra jer og håber i har nogle vilde planer for sæsonen - det har jeg!
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen