Job og bolig vintersæson 09/10

Michael Alstrup Andersen 12/10 2009 18:13

Hey med jer.

Vi er to fyre der søger job og bolig i den kommende vintersæson. Vi er ret åbne overfor destination og land. Derfor søger vi hjælp herinde, skriv endelig til os hvis I har job, ved noget om hvor det er nemt at finde job eller lign. Det samme med bolig.

På forhånd tak, Michael og Martin

Svar gerne på denne tråd, eller send en mail til: 010189maa@gmail.com

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Connie 13/10 2009 17:44

Sv: Job og bolig vintersæson 09/10

Hej Michael og Martin
Jeg har allerede hjulpet en af vennernes pige, der søgte job på et ski sportssted. Hun gik selv ind på de forskellige web sider (se www.chalet-la-bas.dk, der ligger flere forskellige weba adresser) og fik adskillige job tilbud og skal i vinter til Val D'Isere!!! Prøv selv om I ikke kunne finde noget ad den vej!!! Held og lykke med det!
Med venlig hilsen Tina

Naya 22/10 2009 18:36

Sv: Job og bolig vintersæson 09/10

Det er måske en mere "doven" løsning:) Men Alpservice.com booker man en seng igennem. Så bor man med sin ven, og andre bumser (fra Danmark!) i en lejlighed. Når man så er kommet til destinationen hjælper de med at skabe kontakt til jobs. Så har man både bolig og job i én.
Plus at man kan tage med en bumsebus med alt ens gear derned, og jeg har lige fået rabat i 540 fordi jeg er alpservicebums. Mega smart, hvis jeg selv skal sige det:)
Held og lykke med det!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen