Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Sophie 17/11 2010 14:23
Kender du nogen, som kender nogen, som kender nogen der kan give mig et job?
Hej.
Jeg har de sidste par uger ledt efter job i et skisportsområde (Val T, Val D'isere eller St. Anton) med henblik på at skulle være der hele sæsonen - desværre uden held.
Jeg har ikke råd til (eller mod på) at tage afsted uden at have fundet job hjemmefra, med risikoen for ikke at kunne finde job når jeg står dernede.
Er der nogen der kender til steder hvor de muligvis stadig ansætter? Jeg har kontaktet danske bureauer som Danski, Nortlander og Højmark, som desværre havde besat alle stillinger til sæsonen. Søger gerne noget job på bar, restaurant, hotel, el. lign.
Håber på nogle gode råd og tips. Mvh.Sophie (:
Nicolai 22/11 2010 10:01
Sv: Job i Val Thorens, Val D'isere eller St. Anton
Hej Sophie,
Prøv eventuelt at ringe/skrive til Langley Travel. De ejer selv 3 hoteller i Val D'isere og et i Val Thorens.
Du er lidt sent ude, men det kan være de stadig har ledige stillinger.
Ellers prøv at skrive direkte til barerne. I Val D'isere er både Le petit danois og Saloon bar drevet af danskere.
Held og lykke med jobsøgningen.
Mvh.
Nicolai
Anders 17/11 2010 16:18
Det er ekstremt svært at få arbejde hjemmefra medmindre det er igennem et dansk bureau.
De steder du nævner kommer der generelt mange skibumser, og derfor er det sjældent at du ser de har stillinger slået op da de ved med sikkerhed at der dukker en masse op og søger hos dem direkte på destinationen. Hvis jeg var dig ville jeg bare tage afsted inden sæsonen for alvor kommer igang. Muligheden for at få et job ved at møde op personligt er efter min mening ret stor bare du søger en masse steder er der altid et sted de kan bruge en ekstra hånd. Held og lykke med det!
J 17/11 2010 18:22
Hvad med Bad Gastein. Kunne det være interessant???
F 17/11 2010 23:46
Hvis BG kunne være interessant:
Wührers Bar: "We are looking for some danish or swedish girls in der warderobe and are looking for more doormen (bouncer), also from Danmark or Sweden. If you are interessted write us on " info@holiday-gastein.com ". CV and picture please. Be a part of our fantastic team!"