Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Morten Bonne 01/07 2010 21:03
hej, jeg er en dreng på 20 år der er uddannet mekaniker og tager til Val-t i sæson 2010/2011.
er der nogen der kan hjælpe med steder jeg evt kan søge job, for ville være lækkert at have på plads inden jeg kommer der ned..
havde tænkt lidt på enten bar job (evt cafe snesko) eller os med noget lifte-job.
hvis der er nogen der ved hvem jeg skal kontakte eller ligende for at søge et af disse jobs må du meget gerne give lyd fra dig.?
Bm 11/08 2010 05:30
Sv: job i Val Thorens
jeg var selv afsted 09/10 på min første sæson, og erfaringen fra de andre bumser der fandt arbejde, var at det var ret svært. Det var først hen i de travle perioder og påsken, at piste-restauranterne tog folk ind til at rydde borde osv. ellers er der altid sneskovling for øl-billetter de forskellige steder. et par af de danske og engelske bumser lærte de bosatte folk at kende, og fik jobs sidst på sæsonen.
Generelt har alle barene nogle faste bartenders, dj's, afryddere og dørmænd der kommer igen næste sæson, og så er det oftest folk, de gamle kender, som bliver ansat. Det er på plads før sæsonen starter.
Du har størst chance for job, hvis du kender nogen dernede.
Ellers rigtig go fornøjelse! Håber vi ses på Snesko, når jeg crasher baren i uge 4 og 5 ;)