Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Camilla 30/08 2008 23:33
Efter at være blevet student i sommers, søger jeg nu et udfordrende og spændende job, der kan give erfaring og oplevelser.
Det sidste 1½ år har jeg arbejdet på restaurant herhjemme, hvor jeg har fungeret som tjener samt til tider bartender og har siden 1. august været ansat til fuldtid på Pitstop sportsbar.
Min første gang på ski var i februar 2007, jeg blev meget hurtigt bidt af det og var også afsted februar 2008. Første gang i Val Thorens og anden gang i Abtenau, Østrig.
Jeg søger nogen, der kan hjælpe mig i fht. at finde et bartender/tjener job for sæsonen 08/09, helst med mulighed for skiløb og meget gerne i Val Thorens.
Så skriv, hvis I har det et tip, godt råd eller lignende, der kan være en hjælp på vejen! :)
Per Hjorth 31/08 2008 09:59
Sv: Job i Val Thorens?
Hej Camilla
Ring til Thomas Fogsgaard 4088 3796 / 0033 6 3146 9443
Han har 2 restauranter i Val Thorens og dermed det job du behøver.
Go´ fornøjelse
Per Hjorth
Camilla 31/08 2008 10:24
Hej Per!
Tak, det forsøger jeg.
Ved du hvad restauranterne hedder?
Mvh Camilla
Danni Jacobsen 31/08 2008 10:53
Hej Camilla jeg ved at Thomas Fogsgaard søger personale på Restaurent Johns i Val T, du kan også kontakte ham på mail.
fogsgaard@yahoo.com
Han søger både tjenere & Opvaskere i perioden Nov 2008 -Maj 2009
Med venlig hilsen
Danni Jacobsen
Camilla 31/08 2008 11:07
Hej Danni
Tak for hjælpen. Det lyder til at Thomas Fogsgaard er en fyr jeg skal have fat i.
Ved du om han kræver, at man taler fransk?
Mvh Camilla
Danni Jacobsen 31/08 2008 16:49
Hej Camilla
Jeg tror det ikke, hiv fat i ham :) men tror det er nok hvis du bare kan engelsk, ledelsen dernede er Dansk,
Ellers så tag fat i et dansk rejsebureau, de har hoteller i Val T, hvor man arbejder på hotellerne i "tourus" bar, tjener, rengøring etc.
Jeg ved at Danski, Langley, Sne & Snö har hoteller i Val T
Så Dette kune også være en mulighed :)
Med venlig hilsen
Danni Jacobsen
Pernille Hansen 31/08 2008 18:40
Saloon Bar søger også personale til baren i Val T, så der er rigeligt muligheder. Og de forlanger heller ikke fransk kundskaber...
Thomas Fogsgaard 05/09 2008 14:08
hej du kan nå mig på +46733097990
og jeg snakker dansk
hilsen thomas fogsgaard
Mark Schütt Hansen 18/10 2011 14:44
Hej Thomas, jeg ved godt dette er et gammelt indlæg, men nu prøver jeg alligevel :).
Vi er nemlig 4 drenge som skal på sæson i Val t, vi kunne bare godt tænke os at vide, om der måske var mulighed for noget arbejde til os når vi kom derned, vi er åbne for alt :)!
Men smid en mail til mig, hvis du kan bruge 4 raske fyre :)
Vh. Mark