Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jesper Rix 18/08 2010 00:37
Hej allesammen
Vi er 3 drenge der står og vil ned og være skibumser eller guider til vinter. Vi er lidt ligeglade med hvor vi kommer hen, men det skal helst være sydpå.
Skulle der tilfældigvis være nogle der lige stod og kendte nogle steder hvor de skal bruge nogle?
Mvh
Jesper Rix
Jesper Rix 07/10 2010 19:18
Sv: Job i sæspn 10/11
Ja, jeg håber også at det bliver rigtig fedt! Jeg ved ikke endnu hvilken destination jeg skal være på, men det får jeg af vide efter 1. kursus jeg skal på. Så det er alt sammen meget spændende.
Hvor var du henne med Danski så?
Rasmus 18/08 2010 13:51
Kig i jobsektionen der er vist opslag fra de fleste selskaber
Ane Thomsen 07/10 2010 22:37
nå okay det er da spændende! :)
jeg var i valloire. ligger tæt på valthorens .. hvem er du blevet ansat hos så som guide? har selv overvejet muligheden..
Rikke Olesen 08/10 2010 16:38
Hej!
Jeg skal selv afsted til Bad Gastein som guide! Jeg var selv ret sent ude, så var utrolig heldig at blive tilbudt noget som guide(:
Har I prøvet alpservice.dk? De har mange rigtig gode jobtilbud og kan hjælpe med lejlighed! Dem ville jeg umiddelbart have benyttet hvis jeg ikke fik guidejobbet(:
Rikke Olesen 08/10 2010 16:40
Sorry, Jesper! Havde ikke set det var en gammel tråd - glem mit indlæg(;
Jesper Rix 21/08 2010 18:45
Den er jeg med på, men tænkte lidt mere på om der er nogle der kender nogle restauranter eller hoteller hvor de skal bruge en masse folk. Det er ikke så let at komme samme sted hen, hvis vi søger som guide 3 personer.
Pernille Hansen 22/08 2010 09:13
Prøv at søge hos de rejsebureauer, som selv driver hoteller - fx Nortlander, Danski eller Langley.
Jeg har da set før, at 3 venner var på samme destination - 2 som guider, 1 som hotelpersonale samme sted.
Ane Thomsen 07/10 2010 00:11
Jeg skal også selv afsted på sæson. til les arcs 1800..
Jeg har heller ikke fundet et job endnu. men prøv at søg på en side der hedder natives.com mener jeg. Der er der gode råd til hvordan og hvorledes man kan arbejde som sæson arbejder.
Jeg har selv været afsted på sæson med danski, men vil i år prøve at arbejde på et fransk hotel eller lignende. og derved prøve noget nyt og måske tjene lidt flere penge.
Kan helt klart anbefale danski, men man tager ikke afsted for pengene så :)
det jeg selv har gjort er at søge forskellige destinationer og se hvilke hoteller der ligger i området og så sendt ansøgninger til dem.
der er mange hoteller, barer mv. der ikke sætter ansøgninger ud før i sidste øjeblik fordi de ved at mange bare tager derned og søger. så hvis i ikke finder noget tror jeg ikke det gør så meget :) alt afhængigt af hvor man skal hen selvfølgelig..
mvh Ane.
Ane Thomsen 07/10 2010 00:13
Jeg skal også selv afsted på sæson. til les arcs 1800..
Jeg har heller ikke fundet et job endnu. men prøv at søg på en side der hedder natives.com mener jeg. Der er der gode råd til hvordan og hvorledes man kan arbejde som sæson arbejder.
Jeg har selv været afsted på sæson med danski, men vil i år prøve at arbejde på et fransk hotel eller lignende. og derved prøve noget nyt og måske tjene lidt flere penge.
Kan helt klart anbefale danski, men man tager ikke afsted for pengene så :)
det jeg selv har gjort er at søge forskellige destinationer og se hvilke hoteller der ligger i området og så sendt ansøgninger til dem.
der er mange hoteller, barer mv. der ikke sætter ansøgninger ud før i sidste øjeblik fordi de ved at mange bare tager derned og søger. så hvis i ikke finder noget tror jeg ikke det gør så meget :) alt afhængigt af hvor man skal hen selvfølgelig..
mvh Ane.
Jesper Rix 07/10 2010 02:08
Hej Ane
Tak for dit svar. Jeg har i mellemtiden fået guidejob hos Team Benns så alt er i orden nu! Jeg glæder mig helt vildt til at komme af sted!
Var du guide for Danski?
Ane Thomsen 07/10 2010 07:52
okay lyder fedt! :) ved du hvor det bliver så?
nej det var bare som hotelpersonale.. :) har ingen guide erfaring så det har jeg ikke lige turdet kaste mig ud i :)