Job i Østrig den kommende season...?

Rune Rasmussen 13/10 2007 00:56

Er en ung gut på 20 år der har planer om at være skibums i Østrig efter jul. Har stået på ski siden jeg var 5 år, så vil rigtigt gerne ned og gøre lidt mere ud af mit skiløb er efter jul. Jeg har ledt og ledt, men da jeg ikke har nogen instruktøruddannelse har der ikke rigtigt været så meget... Har kigget meget efter noget guidejob, men har ikke rigtigt haft heldet med mig. Håber at der er nogle der har nogle ideer eller kontakter, gerne i Wagrain området. Ikke nødvendigvis som guide, noget job på en restaurant vil også være rigtigt fint!
håber at der er nogle der kan hjælpe mig!?

hvis ikke i har nogle direkte kontakter, så om ikke andet nogle links eller lign. til sider hvor man kan finde det, det vil være til meget stor hjælp for mig!

Håber at høre fra nogle af jer

Hilsen Rune Rasmussen

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Linda Petersen 19/10 2007 16:00

Sv: Job i Østrig den kommende season...?

Jeg kan kun bakke John op her... Hvis du vil til Wagrain-området, så kom dog til Wagrain... Var selv skilærer i Wag sidste sæson, og kommer også derned igen i år.. Der er rig mulighed for at stå "privat" på ski, selvom man arbejder på en skiskole, og der er selvfølgelig også mulighed for at forbedre sine evner på ski.. Giv Charly et ring - kan garantere dig, han vil hjælpe dig!

Kristian 13/10 2007 16:38

Hey Champ...

rigtig mange selskaber søger folk til at arbejde på deres hoteller her i den kommende sæson. jeg skal slev til Frankrig og arbejde. men du kan finde her på siden de selskaber som søger personale guider mv. (se link) http://www.skisport.dk/job/

ellers kan du se på diverse selvskabers hjemmesider, de har ofte et link til jobs mv..

god jagt og rigtig god sæson:)

John Brilli 14/10 2007 17:04

Hej Rune.

Jeg har arbejdet en del år i Østrig og i Wagrain som skilære. det er muligt for dug at arbejde som skilære i Wagrain, hvis bare dit skiløb er godt, og at du kan lærer fra dig.
Du kan ringe på dette nummer: +43 664 430 430 6 det er til lederen af skiskolen Charlie Moser. Han snakker engelsk og tysk.
Du kan også skrive til denne adresse: skischule@ski-wagrain.at
Igen engelsk eller tysk.
Sig gerne at du har skrevet sammen med mig.
Held og lykke med det

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen