Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Anders 27/05 2008 22:20
Hej alle.. :)
Jeg vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer med at arbejde i Canada eller bare ved noget om det, destination er nærmest ligegyldig, så længe der er et godt skiløb og en lækker offpist..:)
Jobbet jeg søger kunne være skguide, skiinstruktør, bartender eller hvad der nu byder sig.. I den foregående sæson har jeg været skiguide..
Nogle der har ideer eller gode råd? :)evt. bureauer som søger guider eller andet?
På forhånd tak..
Anders
Glenn Jensen 28/05 2008 14:43
Sv: Job i Canada, ?
Prøv at gå en på Langley Travles hjemmeside.
Har selv søgt job der.
Glenn
Glenn Jensen 28/05 2008 14:48
Sv: Job i Canada, ?
Der skal selvfølgelig stå *ind* og ikke en. Min fejl :-)