Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Claus L 15/03 2007 16:05
Vi overvejer at tage til Ischgl i uge 13.
Er der nogen der kan anbefale en billig/god lejlighed (til 4 personer, med 2 soveværelser) i Ischgl eller omegn?
Jeg synes priserne i Ischgl er ret hampre, rimelige i Kappl, men hvordan kommer man til Ischgl? Går der en skibus, hvad koster det og hvor lang tid tager det?
Tak.
Hilsen Claus L.
Hanne Grønbæk 20/03 2007 12:45
Sv: Ischgl
Vi er lige vendt hjem fra Kappl. Havde en fantastisk uge 11, med masser af sne og sol. Boede på Hotel Christophorus i Kappl (med Dansk Fri Ferie). Dette hotel kan varmt anbefales hvis man er til forkælelse til sjæl og især maven i form af utrolig lækker mad. Vi stod mest på ski i Ischgl, da pisterne der er meget bedre end i Kappl. Dette skyldtes nok, at vi havde det ret varmt, og det bevirkede at sneen blev mere blød i Kappl end i Ischgl. Der er ca. 7 km. til Ischgl, og der kører bus ca. hver time. Ischgl er et spændende område med skiløb for alle, så det er ikke sidste gang vi besøger stedet, men jo ... det er ret dyrt, så Kappel er et godt valg hvis man vil spare lidt.
Hilsen Hanne
Claus L 20/03 2007 19:35
Hej.
Der må være nogen der kan svare på transportmulighederne mellem Kappl og Ischgl?
Kører der en skibus, hvor ofte, hvor lang tid tager det, og koster det noget?
Hilsen Claus
Jørgen 21/03 2007 10:28
hej
her kan du se en køreplan
http://www.kappl.com/winter/ViewPage.asp?Site=KAPPL-WINTER&PageID=1&Lang=198
hilsen jørgen
Claus L 21/03 2007 13:21
Tak for svar, jeg havde ikke lige set dit svar Hanne inden jeg igen efterspurgte vedr. transport.
Hilsen Claus