Idre Fjäll?

Csimonsen 06/01 2010 16:48

Hey folkens.
Nu har jeg massere af gange været i sted i både Frankrig og Østrig, til fede skisportssteder med massere af gang i den om aftenenpå diverse barer og diskoteker. Nu er det sådan, at jeg og nogle gutter i år, besluttede at køre selv og vi valgte Idre Fjäll. Er der nogle herinde, der har erfaring med Idre Fjäll? Er der steder at gå i byen om aftenen osv? :) Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget om det.

Mvh.
Christian

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Klaes 07/01 2010 08:26

Sv: Idre Fjäll?

hemsedal.. en blanding af et hele

Morten 07/01 2010 19:15

Hey idre fjall er nok ikke der hvor du får de vilde byture, men der er tit godt gang i den i mange af hytterne. var der i nytåret for 7 gang og det er et fint område. der er en del sorte pister som er gode at køre på og hvis men er til offpiste er der mulighed for det tæt på. der er en bar der hedder utsikten det er ikke ligesom i alperne men det kan gå priser er som i danmark på øllet i baren. bare skriv hvis du vil vide mere.

Jimmy 07/01 2010 19:45

hey, plejer ikke at blande alkohol og skiløb sammen, men 1 enkelt er ok. Kan huske en gang på idrefjall i påsken, hvor jeg bestilte først en halv liters mørk øl og derefter 2 store cider fra fad, da jeg var vildt tørstig. Jeg følte mig sgu lidt snaldret bagefter og opdagede at det var ægte cider med en alkoholprocent på omkring 7.

Csimonsen 07/01 2010 21:08

Morten: Det lyder sgu da en smule småkedeligt :D Har dog været i Idre to gange før, men det var før man gammel nok til at give den gas i byen :D Der er sgu intet der slår en ordenligt omgang afterski druk :D
Er der virkeligt kun 1 bar? :(

Thomasdk 06/01 2010 18:51

Idre sælger sig selv på famileferie profilen, ikke på drukture. Der er en bar deroppe, men det er slet ikke som nede sydpå - heldigvis vil nogle nok sige.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen