Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Simon Aarskov 07/10 2013 19:04
Hej alle,
Vi er en gruppe på 6 mennesker der har snakket om at tage afsted på skiferie sammen.
Men vores niveauer er meget forskellige, vi er lige fra nærmest ski-eksperter til personer der aldrig har prøvet det før.
Andre år har 2 af os være i Canazei, men er blevet lidt enige om at det måske er lidt for voldsomt hvis man aldrig har prøvet det. Desuden har vi været i Westendorf, som vi var meget glade for. Som vi også synes ville være godt for nybegyndere, såvel som øvede.
Vi har også et lille kriterie der hedder et godt byliv, da vi godt kan lide at spise ude og give den lidt gas på nogle bare osv. Desuden må området gerne være til at betale :)
Det her kunne vi altså godt bruge noget hjælp til, så hvis i har nogle forslag/erfaringer med steder - så del dem gerne med mig!
Ps. hvis i kender gode steder at bo er dette også meget velkomment - gerne én stor lejlighed til en 8-10 mennesker eller 2 lejligheder hver af en 4 mennesker
Ole Lund Madsen 08/10 2013 09:58
Sv: Hvorhen?
Zillertal Arena ville være et godt bud, enten i Mayrhofen eller i Zell am Ziller
Marklund 08/10 2013 11:10
Hej Simon,
Vil gerne foreslå Livigno, et toldfrit paradis med godt skiløb for alle niveauer dog med vægten lagt på begynder / medium. Vil man lidt mere med sit skiløb er der gode offpist muligheder sammen med de lokale guider. Maden er fantastisk og absolut til at betale. Jeg arrangerer en tur til Livigno i uge 6 og I er meget velkomne. Vi er ca. 100 personer afsted i alle aldersklasser. For egen lejlighed tæt på pisten (2-8 pers lejligheder)inkl.liftkort i 7 dage, ved kør selv 3250 kr. send mig din mail adresse vil du vil have yderligere materiale/info ;o)
Jakob Jensen 07/01 2014 21:52
Hej Marklund!
Jeg ved at det er længe siden du postede ovenstående.
Er tilbuddet stadig aktivt? Hvor finder jeg nærmere Info?
Svar gerne på mail: Jakob2609@gmail.com
På forhånd tak,
Jakob Nielsen
Marklund 08/01 2014 07:52
Hej Jakob,
Der er stadigvæk ledige pladser :o), jeg sender info til din mail adresse senere idag.
Mvh
Mads W Marklund