Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Helle Errebo 11/01 2010 09:47
Jeg påtænker at fejre en rund fødselsdag med at invitere børn og svigerbørn på ski/hygge ferie til jul.Vi og vores børn har stået på ski de sidste 10 år, men vores svigerdatter har aldrig prøvet det.
Så vi leder efter et sted til øvede og nybegyndere. Og da det er jul må der også gerne være lidt hygge - by,kirke osv.
Tror en lejlighed vil egne sig bedst-så man selv kan lave julemiddag osv.
Måske er der dukket et par svigersønner op der også gerne vil med - så lejligheden skal være med 4 værelser.
Er i tvivl om, om vi skal satse på Norge eller Sverige - eller vi skal til alperne.
Gode forslag modtages gerne - evt. et link til lejlighed
Hilsen
Helle
Dan Knudsen 11/01 2010 10:41
Sv: Hvor ? -Julen 2010
Hej Helle
Tror måske dette link kan være noget for jer
http://www.skihuette-ferienwohnung-oesterreich.com/
Fandt det selv ved at søge lidt ihærdig på nette
Vi skal selv derned for første gang her i uge 4
Med Venlig Hilsen
Dan Knudsen
Jens 12/01 2010 11:57
hej
jeg har en dejlig lejlighed i trysil,,ski in and out, som vil passe til jer..
hilsen jens
40161494
Jannick Mortensen 12/01 2010 13:44
Trysil er godt skiløb for både øvede og begynder, og der vil helt sikkert være et flot hvidt snelandskab,men der er ikke meget by osv. at gå på opdagelse i.
Trysil er SKI-ferie fremfor ski-FERIE.
Så hvis det er vigtigt med byliv, forretninger, spisesteder osv,
så skal I nok syd på.
De unge i familien vil syntes om ISCHGL, andre vil måske finde den for larmene. Skiløbet er godt for alle (Begynderne kan løbe på mange blå på toppen og i samnaum). ISCHGL kan virke for stort, men oprådet hænger godt sammen. ISCHGL er heller ikke billig.
I år skal jeg for 1. gang til Zell am see. Vi har lånt en lejlighed af nogle danskere. (2 søskende har hver deres lejlighed, måske kunne man låne begge, så kan unge og gamle også have lidt deres eget. Jeg har som sagt ikke været der, så jeg kender ikke området og ved ikke om alle kunne spise sammen i den ene lejlighed).
Skriv tilbage hvis du ønsker nogle kontakt oplysninger.
Asger Lehmann 12/01 2010 15:00
Hej Helle
Jeg har en lejlighed i Kaprun, der kunne være en mulighed for dig.
Der er plads til 6 personer, men er I flere er der andre lejligheder i samme kompleks.
Kig på:
WWW.AVENIDAKAPRUN.DK
Der bygges lige nu et kæmpe vandland "Tauern Spa World", det åbner i starten af december, og ligger 1 km fra lejligheden.
venlig hilsen
Asger Lehmann