Hvor finder jeg en billig skiferie for 2 voksne og 2 børn i påskeferien 2010

Lars Borch 13/12 2009 19:22

Vi er en lille familie som godt vil afsted i påskeferien 2010. Vores børn har kun været afsted 3 gange før, så det skal være et sted med nogle brede ski boulevarder (pister) hvor vi kan hygge os sammen. Vi har mulighed for at kører selv, men for at det er muligt for os at komme afsted, så skal det altså være rigtigt billigt. Jeg ved at det er store krav, lige midt i påsken, men vi har ikke mulighed for at holde ferie ude for sæsonen.
Håber der er nogen der har nogel gode forslag.

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Anders Ehlers 13/12 2009 22:36

Sv: Hvor finder jeg en billig skiferie for 2 voksne og 2 børn i påskeferien 2010

Jeg har en kammerat der arrangerer en tur til et mindre sted i Norge. Det bliver i en større hytte, med plads til 50 personer, så vidt jeg husker.
Som jeg har forstået det koster det 2500 pr person, for transport, mad og ophold. Og vistnok 1500 pr person under 15.

Hvis det har interesse kan i smide en mail på anders_ehlers@hotmail.com, så skal jeg nok kontakte ham, og høre om der stadig er plads osv.

Henrik Bach 14/12 2009 09:20

Sv: Hvor finder jeg en billig skiferie for 2 voksne og 2 børn i påskeferien 2010

Prøv evt. snowtrex.dk, der kan man godt være heldig at finde en billig rejse. Alternativt gå ind på de enkelte skisportssteders hjemmeside og og søg på lejligheder, gasthaus osv i den periode i ønsker at komme afsted, der plejer der også at dukke et par billige steder op.

Morten 14/12 2009 11:33

prøv på www.idrefjall.se det er et fint område med gode lejligheder til rimelige priser især med kursen på den svenske krone. et andet bud kan også være livigno i italien www.livigno.eu men der er ikke så billigt i påsken syd på.

uge 14
der er lejligheder for mellem 3000 - 7000 dkk.
liftkort 8-15 år 730 dkk. pp
liftkort voksen 915 dkk. pp
http://www.idrefjall.se/skiduthyrning+-+prislista__.html link til priser på ski leje. held og lykke og god ferie. min engen tur går til frankrig

Søren H 14/12 2009 13:37

Hej
Påsken uge 13 / 2010
Skal det være Frankrig og Val Thorens:
Du kan se på min hjemmeside http://www.valthorens-ski.dk
der er mulighed i vores nabo lejlighed. Den ledig i uge 13 som er Påskeugen.

Mvh
Søren H

S. Falkenberg 16/12 2009 07:15

Hej Søren & Co
Ja, det er store krav med påskeugen og så billig samtidig og sne skal der jo også være på en skiferie.
Jeg vil foreslå Bjørli i Norge, som er et forholdsvis lille, men hyggeligt sted og snesikkerheden er stor. Du kan sikkert selv gætte hvad den officielle hjemmeside hedder.
Med lidt netsurfing kan der findes rimelig pris på bilen hvis du vil sejle fra jylland, og så er alle personer som regel inkluderet i prisen.
Sydpå i påsken er også men mulighed men at finde en billig rejse dertil er vist for meget at håbe på.
Held og lykke i Jeres søgen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen