Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Petersen 16/03 2006 15:21
Jeg har til en forandring været fornuftig og købt mig en skihjelm - dog først på destinationen, hvor der ikke var nogen der tilsyneladende kendte til opbevarings og transport poser/kasser - ja hvad ved jeg... Kan det virkelig passe, at man skal transportere sin hjelm i en sportstaske eller en papkasse?? Eller er der mulighed for at købe "hjelmposer" - hvis ja hvor - for mit held har hidtil været begrænset??
- 17/03 2006 23:34
Sv: Hjelm
Put den i din kuffert. Eller hvad du nu rejser med. Du kan evt. fylde hjelmen op med tøj, så tager den ikke så meget ekstra plads.
Jesper 18/03 2006 22:16
Jeg har altid en rygsæk med som "håndtaske" Der hænger min hjelm i den øverste strop. Det virker fint for mig.
Pige 20/03 2006 17:20
Plejer også at pakke den ned i rygsækken. Jeg plejer at putte mine skibriller deri også og så "isolere" hjelmen indvendigt med tøj/sokker. Selve hjelmen pakker jeg også ind i tøj osv. så den får mindst mulige stød under transporten... Sådan synes jeg det fungerer godt... Så får skibrillerne heller ikke unødige slag...