Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Asger Fonnesbech 13/02 2010 14:34
Jeg har fået 3 andre med på, at tage en lille tur til Østrig (fredag, lørdag og søndag i slutningen af uge 7) Jeg troede ikke det ville være noget problem at finde overnatnings muligheder, men jeg har problemer med at finde noget ledigt.
Vi ville gerne til Kleinwalsertal eller St Johan in pongau. Destinationerne er valgt ud fra at de kun ligger 10 timer fra kolding.
Er der nogen der har erfaring med bare at køre afsted og finde noget når man er kommet derned?
Eller er der nogen der har ideer til at finde overnatnings muligheder til 4 herre. Vi er ikke kræsne, det vigtigste er at komme på ski om dagen.
Hjææp
Nickie 13/02 2010 17:44
Sv: Hjælp vi mangler overnatning fra d, 19.02 til 21.02
Nu skal jeg ikke tage modet fra jer - men i St Johan tror jeg det bliver meget svært, det andet sted kender jeg ikke. I har størst chancer på dyrere hoteller - men da jeg var der i uge 4 sagde de udsolgt i uge 7 og 8.
Jeg ønsker jer held og lykke
Arne 13/02 2010 20:38
Uge 7 og 8 er de uger, hvor det er vanskeligst.
Mit bud er, at I kan finde overnatning i mindre byer nogle km fra skisportsstederne. Når I er i bil, bør det ikke være et problem at bo nogle km fra lifterne.
Men at køre uden at have bestilt, kan nok være lidt satset.
Asger Fonnesbech 14/02 2010 19:54
Tak for svarene! Jeg har booket et hotel i Oberstdorf. Jeg endte med at betale 520 euro for 4 personer i 2 dage. Så håber vi bare på godt skivejr.