hjælp til skiferie

Dorte 28/03 2008 16:53

hej vi er 2 familier der så småt er ved at planlægge ski ferie 2009 vi har talt om canazei, vi vil gerne bo i lejlighed evt sammen ,men ogaå gerne hver forsig.kender du stedet vi skal leje eller er det bare bedst med hotel.
det er ikke første gang vi er afsted vi har været i østrig 4 gange , vi vil afsted i uge 5 eller 6 håber på nogle ideer fra jer..Dorte

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Hesselholt 31/03 2008 14:41

Sv: hjælp til skiferie

Hej Dorthe.
Canazei er efter sigende et udmærket sted at stå på ski. Man skal kun huske på, at det at køre "runden" er langt på ski og det er ikke lige gyldigt om man kører den ene eller den anden vej. Området er helle ikke helt så godt sammenhængende. Men det er godt Italiensk.

Vi foretrækker selv Val Thorens i Frankrig, da det er meget højt beliggende med god sne og utroligt mange gode pister.

Du kan selv bedømme på min hjemmeside www.sitecenter.dk/val_thorens . Der er mulighed for 2 lejligheder ved siden af hinanden i ugerne 5 eller 6 i 2009. OG MAN skal ikke gå med ski på. Ud af skikælder og I er midt i det hele og lige ind igen. Hvis I har mindre børn, kan man lige køre hjem og spise frokost og hvile sig inden det går løs igen.
Og de taler engelsk stort set overalt.

God fornøjelse.

MVH
Hesselholt

Martin Langdahl 31/03 2008 20:55

Sv: hjælp til skiferie

Jeg var i Canazei for ligeomkring 4 år siden, og det er min hidtil bedste ferie rent skimæssigt. Området er som det er skrevet ikke super godt sammenhængende, men der er da over 400 km sammenhængende, og hvis man bare kan stå nogenlunde på ski, så er runden altså ikke et problem. Jeg vil bare ønske jer en god tur derned, jeg kender ikke nogle gode lejligheder, jeg rejste med Østergårdenes og boede på El sangon, det er dog blevet ændret en del siden jeg var der, har jeg fået at vide.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen