Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Claust 28/01 2008 15:02
Hej alle
er lige kommet hjem fra skiferie i Trysil, med mit firma, de gav hele turen og lærte så at stå på ski på en 1/2 dag og nu er jeg TOTAL bidt af det lort
jeg vil nu selv afsted på skiferie med kæresten
stedet skal være Gautefall.
hvordan finder jeg en rejse til meget billige penge jeg vil sejle fra Hirtshals og så til langesund/larvik
og så køre selv der op
vi SKAL bo i en hytte nær bakkerne.
håber i kan hjælpe
vi lejer ski og støvler der oppe og køber selv lift kort også der oppe
det er bookingen på rejsen hvordan jeg gør?? og hvor
og helst meget billigt
Søren P 30/01 2008 11:24
Sv: - Hjælp til skiferie -
Jo det er en ok pris. God ferie !!
Kasper 30/01 2008 11:42
Hej Claust....
Jeg ved ikke helt om jeg synes det er så billint endda... Er selv lige kommet hjem fra en bitte tur søndag til fredag i Lindvallen... Vi gav 1920 kr. pr. næse... Har selv været i Gautefall for et par år siden, og jeg vil virkelig håbe for jer at der er meget sne, for hvis ikke alle pisterne er åbne bliver det hurtigt MEGET kedeligt... Men god tur til jer 2 turdelduer...
Kasper
Claust 28/01 2008 15:03
p.s
det SKAL være en UGE
Alex 28/01 2008 19:00
Hej Claust !
Prøv at kikke på Color line.dk, men prøv at kikke efter hotel da det nok vil blive billiger pga at hytterne er rimelig store i det område.
Mvh
Alex.
Gitte 28/01 2008 19:13
Ej, man kan altså ikke lære at stå på ski på en 1/2 dag!!
DEt er simpelthen løgn og fiduser det du siger, synes du burde overveje at skrive sådan noget inden du gør det!!! Men så rigtig god fornøjelse på de sorte pukkelpister, men de er vel ikke stejle nok for sådan en professionel som dig!!!
Emil Rauff Hansen 28/01 2008 19:27
HAHA Gitte... Du er vidst en af de tabere, der ikke kom fra børnebakken den første uge..:)
Lil 28/01 2008 21:32
Hej Claust.
God fornøjelse med at finde en skirejse - skide godt gået at du kan køre på ski efter en halv dag. Kender godt den der fornemmelse at man bare kan og man gerne vil afsted igen hurtigst muligt.
Som der bliver skrevet er det nok billigere for jer at bo på hotel når I "kun" er 2 pers.
Et alternativ til Colorline kunne være Stena Line som godt sejler til Gøteborg eller Oslo, men som også har nogle gode og rimelige pakkepriser.
Og så lige til Emil - fy fy - Gitte kan da ikke gøre for at hun lige er kommet hjem efter en uge i silende regn og 10 cm sne og oven i købet kom afsted med to venstre skistøvler :)
Søren P 28/01 2008 21:50
Hahaha - i har begge en pointe, men det er også tydeligt at "overdrivelse fremmer forståelsen" :-) Det er da kun lækkert at have følelsen af, at være verdensmand efter første ferie.. Hold fast i selvtilliden ;-)
Søren P 28/01 2008 21:52
Btw.
prøv at tjekke destinationernes egen hjemmeside, eller søg på forsiden af skisport.dk - der er ofte restpladser, så man kan komme afsted til billige penge, specielt hvis man kører selv..
MVH. Søren P
Claust 29/01 2008 20:19
når men jeg fandt en rejse
ved ikke om det er billigt igennem TEAM BENNS
fra søn - fre
incl. liftkort, ski leje, lejlighed, færgebillet
6000 kr.- for 2 personer i Gautefall
er det ikke billigt