Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Droes 07/03 2014 14:51
Hej Skisport!
Jeg står i en lorte situation og aner ikke hvad jeg skal gøre :(
Jeg skulle havde været afsted til Canazei nu her, men har desværre brækket anklen.
Jeg afbestilte så vores hotel forrige mandag, men de har stadig trukket det fylde beløb.
Jeg har diskutteret frem og tilbage både med hotel og booking.com. Der ser ikke ud til at være noget at gøre! :(
Er der nogen der vil afsted til Canazei?! Fra nu på søndag til søndag d. 23/3. Jeg har 2 ledige lejligheder til hver 4 personer. Samlet pris for 8 mand i 14 dage er 20.000,- Det er billigt.
Er der ellers nogen derved hvor jeg kan komme af med en sådan rejse?!
Info om hotel:
Garnì Princess, som ligger i Val di Fassa i Dolomitterne, kun 3 km fra Canazei, har en restaurant og kan tilbyde gratis adgang til wellness-centret med indendørs swimmingpool. Samtlige 1-værelseslejligheder har tekøkken og egen balkon eller en lille have. Der tilbydes gratis privat parkering på selve ejendommen.
Samtlige 1-værelseslejligheder på Princess har satellit-tv og eget moderne badeværelse. Nogle af 1-værelseslejlighederne vender mod syd og har desuden dejlig bjergudsigt. Gratis babypakker fås efter anmodning. Pakken omfatter barnestol, flaskeopvarmer og babybadekar.
Ejendommens restaurant og pizzeria serverer egnsretter og klassisk italiensk køkken til frokost og aften. Gæsterne kan benytte grillfaciliteterne på Garni Princess, uden beregning.
Der tilbydes skiopbevaringsrum om vinteren. Ejendommen ligger kun 5 minutters gang fra Ciampac-løjperne, og den gratis skibus til skiområderne Sella Ronda og Belvedere standser blot 100 m derfra
Håber på hjælp og takker på forhånd.
Meget desperate hilsner Christoffer
Droes 07/03 2014 14:55
Sv: HJÆLP! Ledig Canazei 9/3-23/3 8 ps.
Ring meget gerne til mig på 22 46 02 46, hvis du kan hjælpe :)