Hjææællpp - skiferie hen over Nytår 2013

Laila 14/11 2013 12:52

Vi er 6 ansvarsbevidste voksne personer, der lige i sidste øjeblik har bestemt os for skiferie, gerne i Østrig. Der skal være min. 3 dobbeltværelser. Kan være lejlighed, pension eller hotel. 4 stk. kører selv og 2 stk. flyver. Kender I nogen der måske ikke selv alligevel skal bruge deres hus/lejlighed eller andre muligheder ?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Brian Lund 16/11 2013 10:52

Sv: Hjææællpp - skiferie hen over Nytår 2013

Jeg kan ikke sige meget andet end held og lykke!

Vi stod selv i PRÆCIS samme situation da en kammerat pludselig fandt ud af at det eneste tidspunkt han kunne på var over nytår! Ellers var planen at vi skulle have været af sted til marts...

Jeg har søgt og forespurgt rigtigt mange steder, primært i Østrig! Det KAN lade sig gøre, men de få steder der er tilbage er generelt dyrt eller på små steder. Har set priser på omkring eller over 4-5000 kr/person bare for overnatning (UDEN liftkort eller mad) rigtigt mange steder. Jeg havde fat i Slopetrotter som lige præcis havde TO steder at vælge imellem, ét i Bad Gastein på et ungdomshotel med diskotek i kælderen, vi var på diskoteket på det hotel en aften sidste år og det takker vi pænt nej tak til! Det andet sted var i Livigno men der var kun plads til 5, han lovede dog at han ville undersøge om det var muligt at klemme en 6. mand ind et sted.

Jeg snakkede med Frederik, du kan evt. få hans nummer for jeg synes han ydede en super service selvom vi valgte ikke at bruge dem; 43 58 45 65 - han sagde han var på arbejde i dag og i morgen, lørdag og søndag.

Ellers kig på diverse rejsebureauers hjemmeside, det tror jeg er det bedste bud lige nu.

Vi har dog fået en aftale med en lejlighed nu, efter 3 mand faldt fra var vi kun 3 tilbage, så var det lidt nemmere at finde noget.

Jørgen Vestergaard 16/11 2013 17:00

Hej

Hvis du stadig mangler et sted kan jeg måske skaffe 3 værelser på en pension i Saalbach.

Mvh/Jørgen
2185 5660

Else Falkenberg 17/11 2013 13:44

Prøv engl-wagrain.at der har vi været over julen. Dejlige lejligheder og Frau Engl er bare sød og så bager hun fantastske kager. Mvh Else Falkenberg

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen