Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Rasmus 03/10 2004 14:01
Hej.
Jeg og 7 andre 18-19 årige tosser og tosserinder har sat os for at vi skal til Østrig i uge 7. Først havde vi tænkt os at tage afsted til Zillertal i Østrig i en 10 personers lejlighed med Øster Lindet, men desværre er to faldet fra, så hvis vi skal have den 10 personers skal vi betale 3000,- oven i hatten for to tomme senge :-/
Derfor leder vi desperat efter et alternativ til rimelige priser!
Nogle gode forslag?
På forhånd tak.
Rasmus
Stein 04/10 2004 18:18
Sv: Godt/billigt selskab for 8 personer til Østrig?
Hey Rasmus..
Jeg har muligvis en lejlighed på hånden i uge 7 incl begge weekender (fra d.11/2-20/2 2005) i Sell am Zee i østrig ialt 9 dage på ski.. Dette r godt nok kun en 6 per lejlighed,men vi har været afsted 7 i samme lejlighed helt uden problemer..
Lad mig høre fra dig,også selvom i ikk er intereseret!!
Stein..
Rasmus 04/10 2004 19:05
Hej.
Der er sprunget nogle fra så vi kun var seks personer, så var det pludselig ikke noget problem at få. Så vi har faktisk bestilt :/
Sorry.
Men ellers mange tak for tilbuddet :)
Dennis Johansen 05/10 2004 08:40
Er det din egen lejlighed?
Hvis ja, hvad med at lege den en forlænget weekend i uge 3 eller 4?
Mvh
Dennisdrengen
Amby 05/10 2004 09:44
Hej Stein...
Jeg kunne måske godt være interesseret i den lejlighed... Kan du komme med lidt flere oplysniger om den her? og også gerne en pris...
MVH Henrik Amby