Michael Persson 31/08 2008 12:28

Vi tager på herretur hvert år det er 15 gang, vi er i det som hedder +50 og 60.
Jeg skal bestemme hvor vi skal hen denne gang, men eftersom vi har været mange steder bliver det sværre hvor hver gang. Jeg har kigget på Folgarida i Italien ville det være et sted for 6 herre som tænker på godt skiløb og selvfølgelig noget god mad. Det kunne værre rart at høre nogen menninger om dette sted.

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Kurt Trend 06/10 2008 17:21

Sv: Folgarida

Hej Michael
Vi har været i Folgarida 4 år i træk og kan virkelig anbefale området.
Har rejst(både fly og kør-selv) med DanSki, der yder en super god service. Har boet på Alp Taller Hotel, rigtig godt hotel med dejlig weelness i kælderen, vælg deres comfort værelser. Opholdet er incl. 1/2 pension med fri kaffe/kager om eftermiddagen.Mad og service på Taller er virkelig i top! Afstand fra hotel til løjpe ca. 300 mtr. gennem hyggelig skovsti, der iøvrigt går lige forbi en flot oplyst skjøtebane I frit kan benytte.
Folgarida "by" er ikke noget særlig, hyggelig men kun ganske få butikker og ikke noget særligt m.h.t afterski, men man kan fint hygge sig på hotellet om aftenen. Skiområdet er rigtig godt, mange gode og hyggelig spisesteder og skiløb for enhver smag.
Lav en heldagstur til Madonna området, oplev en fantastisk udsigt og natur, der er masser af muligheder og selv efter 4 besøg, er der stadig løjper vi ikke har prøvet endnu.
Jeg er sikker på, at I vil synes godt om området og da vi alle i vores gruppe (50+) sætter pris på godt skiløb, lækker mad, gode værelser og wellnees, tror jeg ikke at I vil blive skuffet.
Rigtig go´skiferie M.v.h. Kurt Trend

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen