Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Kristian Fjordvald 25/09 2012 14:13
Kære skiløbere og snowboardere.
Ski-sæsonen nærmer sig og i denne anledning tænker jeg, at det kunne være sjovt arrangere en såkaldt flash mob i københavn.
Her vil der være ægte alpehygge i form af picnic ved Storkespringvandet i København, hvorefter der vil være afterskiing på Alpehytten i Gothersgade. Til dette arrangement er man selvfølgelig iført alt sit skiudstyr (og jeg mener alt skiudstyr, hvilket også inkluderer ski/snowboard over skudleren).
Jeg håber at folk synes, at dette er et sjovt initiativ, som folk ønsker at støtte op om, da det kunne være fedt at få så mange med på ideen som overhovedet muligt.
Hvis dette har vakt din interesse, så kan du tilmelde dig på følgende link: https://www.facebook.com/events/348111228612863/
På denne side er begivenheden yderligere beskrevet og eventet vil løbende blive opdateret.
Vel mødt,
Kristian Fjordvald
Philippovich 26/09 2012 09:26
Sv: Flash mob 2012
Hahah, mega sjovt!
Nu må vi ses om det kan lade sig gøre. Det erlørdag d. 13. oktober kl 13.00. for dem der ikke har Facebook.
Ib Larsen 01/10 2012 11:11
Helt sikkert.
Det lyder super nice. Har ikke været en del af en flash mob før, så det glæder jeg mig til.
Jeg har lige tjekket Facebook, og der er allerede 16 tilmeldte.
Det bliver Fedt!!!!
Kim 06/10 2012 13:41
Rigtig fedt initiativ. Har desværre ikke mulighed for, at deltage men glæder mig sku til, at se en video af det :D