Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Ninkanin 18/07 2010 20:58
Hej.
Vi er en familie på 4 der skal til Flachau i uge 7 - vi har 2 mindre børn og er interesseret i hvad der er af muligheder for skiskole med danske skilærere - ved der er i Wargrain - men hvad med i selve Flachau ??
Ellers noget der er rart at vide om byen og ski terrænet ??
Vh. NInkanin
Bjørn Husted 19/07 2010 09:51
Sv: Flachau
Det er alt for tidligt at se om der bliver danske skilære rundt omkring endnu, men der plejer altid at være mindst en i Flachau.
Men det er jo op til den enkelte skiskole og ansætte personer, og mig bekend er der vidste 2 som "plejer" at være genganger, ellers ved jeg at dr kommer 2 fra Malmö derned i år, som jeg selv har været skilære sammen med sidste sæson i Bad Gastein.
Asbjørn Nissen 19/07 2010 13:34
Hej Bjørn har ret
Flachau er en by hvor det er forskelligt hvor mange danske skilærerer der er fra år til år men der plejer at være mindst 1.
Mit forslag er at i kontakter de forskellige skiskoler og spørger om de har en dansk skilære tilknyttet i uge 7 Herunder er navn, mail internet adresse og tlf på Flachaus skiskoler.
Hvis I skriver på mail skal de nok svare tilbage på engelsk, men forvent ikke de kan tale engelsk i telefonen, for selvom deres skilærerer kan tale engelsk er det langt fra alle ejerne af skiskolerne der kan!!
1. Skischule Flachau
Tel. 06457 / 2180, 2181
info@ersteschischule.at
www.ersteschischule.at
Fun & Pro Skischule
Rupert Pichler
Tel. 06457 / 2161, 2162
sportcamp@fun-pro.com
www.fun-pro.com
Skischule Hermann Maier
Familie Maier
Tel. 06457 / 2812
info@skischule-hermann-maier.at
www.skischule-hermann-maier.at
Skischule Sport am Jet - Intersport
Schwarzenbacher KEG
Tel. 06457 / 2090
sport@amjet.at
www.sportamjet.at
Skischule Snowlife Flachau
Mooslechner & Schlierenzauer OEG
Tel. 06457 / 32472
info@snowlife.at
www.skiflachau.com
Kalen 22/08 2010 11:54
Vi havde danske skiguider til ungerne i 2009 ved skiskolen Intersport Dino.
Nina Petersen 01/08 2010 19:59
Hejsa
Enig, Sport am Jet har med sikkerhed svenskere og jeg ved at de med sikkerhed søger efter danske lærere.
Alle hos Sport am Jet kan engelsk både mail og telefon.
Mvh Nina