Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Simon Nicolajsen 04/06 2012 21:52
Min familie og jeg + 2-3 andre skal på skiferie i uge 5 eller 6 næste år. Vi har været 3 gange i Norge og en enkelt gang i Sverige, men min far og jeg er i den grad blevet bidt af en gal skibums og vil gerne sydpå og prøve kræfter med nogle længere, og ikke mindst mere udfordrene pister. Vi vil gerne bo så tæt på lifterne som muligt, og vi gider ikke at bo i en skotøjsæske en hel uge. Men hvad har i af forslag? Muligheden for at gå ud og få en øl eller 2 efter endt skiløb må også gerne være til stede. Forslag modtages med kyshånd (-:
Nicolai 05/06 2012 08:58
Sv: Destination sydpå vinteren 2013 - hvorhen?
Hej Nicolajsen
Val d'Isere har det hele. Skiløb for alle i et fantastisk område med gode muligheder for forskellige dagsture. Superhyggelig by med masser af butikker, restauranter, cafeer og barer.
Eneste minus er at man bliver afhængig af byen og vender tilbage år efter år.... ;-)
Hilsen
Nicolai
Kenneth Hansen 05/06 2012 13:42
Hejsen der.... :-)
Der er ikke noget og sige til at I er blevet ramt af skifeberen - (det er også det sjoveste man kan lave med tøj på - griner)
Men hvis i skal afsted i 2013, så skal i gøre som vi har tænkt os. Tag til Wagrain og bo på det nybyggede "Grafenberg Resort" - Alt for genialt og super hvilkår Højmark byder i 2012/2013.
I skal bestille inden 1. oktober så får i en super-pakke til kanon pris.
Lejlighed - MEN ½ PENSION
Eftermiddags kaffe/the.
Liftkort 6 dage til alle.
Parkering i kælderen
Ski/In-Out - Grafenberg liften udenfor døren
Skileje/skiservice i bygningen
Pool, wellness og spa-område i bygningen
Derudover er Wagrain super fedt område.
god tur til Jer alle.
Tilde 06/06 2012 08:11
HEY
Hvis du kigger mod østrig!! så kan jeg klart anbefale KITZSTEINHORN - en perle godt gemt i zell am see område, altid godt og snesikkert med udfordringer til alle niveauer, vi har været der ca. 5 gange og jeg vurdere at du her får mest for dine skipenge? tip: det bedste og billigste sted vi har boet er hos www.skiogsol.dk
God jagt
Tilde
Mogens Stenholt 06/06 2012 23:00
Jeg vil gerne anbefale Mayrhofen i Zillertal
Her får I kanon snesikkert skiområde og 640 km pister på eet liftkort !
Mulighed for gletcherski på Hintertux !
En super attraktiv prisfornuftig lejlighed med plads til 6 voksne i skønne omgivelser
Hilsen Mogens
Ida Willatzen 19/08 2012 19:52
Canazei, Italien vil være et godt bud. Super fedt skiløb, gode indkvarteringer og dejlig mad!! I bor dog i byen og må med hovedliften op hverdag. Dog kan man stå på ski helevejen hjem. Jeg har selv arbejdet der et par år - Destinationen har det hele!!
Hilsen Ida
Tyko 10/07 2012 21:49
Da jeg gik til Alperne sidste år, bestilte jeg det hele på http://www.snowtrex.dk/?code=5435. Fik det sammen overraskende billigt, men var ude i tide. Men vinteren 2013 er omkring et halvt år, kan du bestille nu, vil det være en overkommelig pris.
John C 28/08 2012 22:01
Ta til Italien.
Som Ida skriver er maden og vinen langt bedre i Italien.
Canazei er naturligvis en mulighed. Ville dog selv vælge Ortisei i Val Gardena som destination. Pister hænger sammen med canazei. Der ud over får I hele Seiser Alm med. Uanset hvad, så kør Sella Ronda hvis muligt. En fantastisk tur med storslået natur især hvis vejret er med jer.
Men der er jo mange andre muligheder i Italien. Madonna De Campiglio, Cortina D´Ampezzo, Livignio, Cervinia eller La Thule.
I kan naturligvis også tage til Saalbach eller Kitzsteinhorn i Østrig.
(men italienerne er bare bedre til det kulinariske)
/ John C