Dansk skiskole i Kappl ?

Keld 27/12 2009 09:44

Hej,

Er der nogen der kan oplyse mig om mulighderene for dansk børneskiskole i Kappl i Østrig ?. Ungerne har været på skiskole før, så de er ikke begyndere.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Henrik 27/12 2009 10:29

Sv: Dansk skiskole i Kappl ?

Hejsa...
Såvidt jeg ved er der ikke dansk skiskole i kappl. Der er skiskole for børn ved den store restaurant på mellemstationen men ikke på dansk.

Men som alle andre steder er skilærerne som regel rigtig gode til at gøre sig forståelige.
Ellers kan du købe et silverretta liftkort som også gælder til Ischl, der tror jeg mulighederne for en dansk skilærer er større, og området der er også bedre og større end Kappl.

rigtig god tur.

Kasper Bertelsen 28/12 2009 21:04

Hejsa

Angående skiskole i Ischgl. Til de helt små børn(4 år) brugte Ischgl ikke danske skilærere sidste sæson i uge 7. Jeg tror de bruger dem hos de lidt ældre, hvor man kan have flere på holdet.
Jeg tror jeg ville holde mig i Kappl og nyde det store børneområde. Det er væsentlgt større end det i Ischgl.

Peter Ohm 09/01 2010 16:38

Hej!

Der er hvert år ca. 1 - 2 danske skilærere hos skiskolen i Kappl.
Næste vinter tager en ven og jeg til Kappl for at fungere som skilærere hele sæsonen. Jeg har talt med Thomas, som ejer skiskolen dernede, og han siger at der plejer at være et par danskere dernede hvert år, men ja der er ikke mange!

Mvh Peter

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen