Andersbach 03/01 2010 17:47

Jeg regner med at tage til Canazei i uge 7.
Jeg har min mor på slæb, og hun siger hun ikke vil stå på ski hver dag.
Så jeg ville høre om nogen af jer der har været der, kunne foreslå af ting hun kunne lave, evt. noget wellness eller noget af en art ?

-Og er der ellers noget der skal prøves og opleves i Canazei ?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Danni Jacobsen 07/01 2010 11:16

Sv: Canazei.

Hej Anders

Canazei meget andet at byde på. Man kan hurtigt få lang tid til at gå med at udforske byens livlige men hyggelige atmosfære, på en cafe med en café latte, eller på gå ben mellem de mange spændende butikker.
En afslapningsdag i byens svømmehal og wellnesscenter kunne måske også være at foretrække.
I nogle steder af området findes der mange spor af de mange kampe under første verdenskrig. Specielt i området nær gletscheren Marmolada, hvor man på vej mod toppen har lavet et lille museum fra den tid.

Håber du kan bruge mit svar til noget.
Rigtig god skiferie

Med venlig hilsen

Danni Jacobsen

Lone T. 05/01 2010 10:47

Jamen, hvis hun ikke skal ud på ski, kan hun nyde lidt hygge på iscafen, som ligger et lille stykke væk fra bunden af skovløjpen i Canazei. Der er super hyggeligt og isene smager forrygende. Ellers syntes jeg du skal slå distinationen op på nettet og se hvad de ellers har at byde på, det er rimelig nemt at finde rundt i Canazei på gåben. God tur.

Thomas Wilhelmsen 03/01 2010 19:04

En ting der skal opleves i Canazei er helt klare Sella Ronda´en.

Der er en grøn og en rød rute, fantastisk godt afmærket, så pistekortet kan blive i lommen under turen... Den tager, afhængig niveau, 3-4 timer og bringer dig hhv. højre og ventre om hele området.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen