Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Kim Jensen 04/12 2009 17:18
Hej
Jeg tager på skiferie her på søndag...;) Har dog ikke bestildt noget endnu, men vi har snakket om at tage til Canazei. Har været inde og kigge på deres hjemmeside, og der er flere steder hvor der "kun" er 30cm sne i dalen... Er der nogen der kender til Canazei og Sella ronda... er det nok sne til at man kan komme rundt, eller skal jeg melde mig ind i fodslag når jeg kommer hjem...?
Mikkel Pedersen 04/12 2009 19:53
Sv: Canazei
Jeg var dernede for et par år siden på en forlænget weekend i december, hvor der også kun skulle være 30cm sne ifølge hjemmesiderne. Det var ik noget problem. Der var nogle få grønne pletter og skovpisten var ik super god, men ellers ik noget problem. Go tur..
Rasmus Skov Jensen 04/12 2009 19:56
Hej Kim
Italierne er kendt for at kunne lave en god skipiste med en snebold. Så hvis området er meldt åbent vil du højst sandsynligt også finde fint skiløb.
Jeg besøgte Canazei i et år uden alt for meget sne, og de er verdensmestre i kunstsne. Så umiddelbart kunne man drømme om mere sne. Men hvis du ikke har bestilt kan du vælge at planlægge mod et sted med mere sne hvis du er i tvivl.
Men umiddelbart er mit bud at du kan komme rundt.
Mv hRasmus
Thomas Wilhelmsen 04/12 2009 21:36
Kan kun anbefale Sella Ronda´en... Det er en fed oplevelse, og det er rigtig godt mærket af så man kan slappe af på ski uden at skulle stresse for at orientere sig.
God tur !!!
Kim Jensen 05/12 2009 20:20
Tak for svarene... var lige hvad jeg håbede på at høre. Vi har også her til aften bestemt os for at satse på Canazei.
Martin Langdahl 05/12 2009 23:58
Sella Rondaen er åbnet i går, og der er faldet rigtig meget sne derned i den seneste tid. Som det tidligere er skrevet er de verdensmestre i at lave kunstsne - og så også holde på den når de først har fået den, så du kan roligt tage afsted - og det er et super område. Kan meget varmt anbefale en tur til Val Gardena, hvor noget af det bedste skiløb er.