Dorte 08/04 2008 12:42

hejsa er der nogen der kan fortælle mig hvor vi skal bo , hvis vi skal en tur til canazei næste år.
Vi vil helst køre på blå pister, så det er vist ikke lige meget hvor vi bor...men hvad hedder byen eller stedet og er der nogen der vil anbefale noget helst lejlighed...Dorte

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Kent Hansen 10/04 2008 22:21

Sv: canazei

Trierski har lejlighederne Vulcano. De ligger 50m oppe af skovløjpen ned til byen perfekt sted. Der er ca. 500m til hovedliften men det går nedad hele vejen.

mvh kent

Steen Erichsen 14/04 2008 16:10

Hej Dorthe
Jeg har lige været i Canazei uge 11,Vi rejste med SKI1 Super godt.
Prøv Pension Ciamorc, kun ca 100m til den store kabine lift,Ciamorc ligger i byen,Flotte værelser, god/flot morgenmad,Søde personale,Kan anbefalde dette sted

Mvh. Steen E

Katrine Ustrup 14/04 2008 21:56

Hej Dorte!

hvis i helst vil køre på blå pister, er der ikke nogle i Canazei området. i skal køre på røde pister for at komme hen til de blå. nogle af de røde pister er stejlere end de andre.
men prøv at gå ind på www.valdifassa.dk, der kan du se de fleste lejligheder/hoteller der er i Canazei.

Mvh Katrine

Stine Møldrup Damgaard 09/05 2008 15:50

Hej Dorthe

Canazei er byen der ligger ved skiområdet Dolomiti Superski. Fra byen er der kun en lift op til skiområdet, så i forhold til skiløbet er det egentlig ligemeget hvor man bor henne i byen - men selvfølgelig er det meget rart at bo i nærheden af liften.

Jeg vil dog også give Katrine ret i at hvis I mest er til blå pister, så er Canazei ikke stedet at tage hen. Lokalområdet, der er lige ovenfor byen er forholdsvis blåt/rødt, men hvis man ikke vil køre på de samme 4-5 pister hele ugen er det nødvendigt at køre på nogle sværere pister for at komme til andre områder.

Hvis i vil derned for at være i skiområdet Dolomiti Superski vil jeg anbefale Val Gardena, som er dalen på den anden siden af passet, som er bedre hvis man vil rundt på blå og gode røde pister. Hvis det er byen der er vigtigst kan i også finde lejligheder hos Grunwald www.agenziagrunwald.com. Men jeg kan ikke se ud fra din mail om skiområdet eller byen er det vigtigste??

Håber det hjalp lidt - ellers er du velkommen til at spørge igen.
Mvh. Stine

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen