Canada 2012/2013 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Thomas Røn Jensen skrev:
Hej gutter og gutinder

Sidste sæson var jeg i Østrig, og i år synes jeg gamet skal steppes lidt op. Jeg har altid haft en vild lyst til at tage til Canada, så hvorfor ikke?! :b

Jeg har nogle svenske venner som tager til Revelstoke BC. Men da jeg blev ret bidt på park kørsel og ikke udelukkende pow-boarding, så er Revelstoke nok ikke det optimale (så vidt jeg ved har de ingen park, wtf...)

Så jeg går og pønser på et andet sted i Canada, måske Whistler. Jeg vil helst ikke købe igennem firmaer som Alpservice osv, da de vist lige tager liiiidt ekstra har jeg hørt. Intet negativt, de skal jo også tjene penge :)

Er der nogen herinde som skal til Canada på sæson 2012/2013 eller har i nogle gode råd ? :)

Mvh Thomas
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen