Bustur, kør-selv til Tignes fredag uge 12, 2013

Allan Petersen 27/02 2013 17:16

Hej venner,

Vi er 2 venner på 29 og 32 år der skal til Tignes i påsken uge 13. Vi har en lejlighed i Val Claret, vi har fra lørdag d. 23 uge 12, men har ikke fundet ud af hvordan vi kommer derned endnu.

Vi overvejer bus, men har også overvejet bil. Kunne der være nogen der har lyst til at dele en bil? Eller kender Du/I et sted, hvor vi kan komme billigt af sted til Tignes, så vi lander dernede lørdag uge 12.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Allan

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Mikkel 28/02 2013 23:22

Sv: Bustur, kør-selv til Tignes fredag uge 12, 2013

Hvornår har i tænkt jer i skulle hjem igen og hvor vil i evt. køre fra?

Idajo 01/03 2013 11:44

Har i lejlighed??? med en ekstra plads??

Morten 01/03 2013 23:29

Det lyder interessant. Jeg skal muligvis til Avoriaz, så hvis man kunne finde ud af noget med at sætte mig af på vejen eksempelvis, så vil jeg meget gerne være med til at køre derned, jeg bidrager snildt med køreglade- og egenskaber. For ikke at glemme penge til brændstoffet selvfølgelig! :-)

Allan Petersen 03/03 2013 10:00

Mikkel berg:
Vi regner med at tage hjem af igen lørdag d. 30 marts og turen går fra Skanderborg, Århus området. Vi kan også samle op på vej mod Tyskland.

Idajo:
Ja, vi har en 6 personers lejlighed i Val Claret - kan ikke komme tætter på pisterne og downtown! Vi bor 4 personer i den, og kan derfor ikke love at de 2 andre vi skal bo sammen ønsker at bo sammen med andre. Hvis det er aktuelt for dig, vil jeg gerne undersøge det, og vil selvfølgelig gerne vide hvad du er for en person :).

Morten M:
godt du bidrager med noget glæde og stemning, det er også meget vigtigt :). Men tænker og smide dig af på vejen vil bidrage med omkring 2.5 timers ekstra kørsel, syntes det er meget når turen i forvejen tager 15 timer ca. Hvad med at tage til Tignes i stedet for? :)

Morten 03/03 2013 10:05

Okay, jeg vidste ikke lige præcis hvordan det hang sammen med ekstra køretid for jer, men det forstår jeg godt i ikke er interesseret i, selvfølgelig.
Jeg har en kammerat som er på sæson i Avoriaz det er ham jeg skal ned til, ellers kunne Tignes da helt sikkert godt have været en mulighed :-)

Allan Petersen 03/03 2013 10:07

Jo, der lægger lidt ekstra tid til :). Okay, kan godt forstå du gerne vil derned så. Håber du finder en måde at komme af sted på.

Mikkel 03/03 2013 10:17

Jeg er selv fra hadsten så det passer fint. Hvis i vil af med en plads i lejligheden kunne jeg godt være intereesseret i det også?

Allan Petersen 03/03 2013 10:29

Det er jo fint så. Jeg skal nok lige undersøge mulighederne for hvad de andre siger til at hive en ekstra i lejligheden.

Kan du ikke lige skrive lidt om hvilken person du er, alder osv. Måske et billede en en FB profil :). Bare send til min mail

ap.denmark@gmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen