Bus med chauffør søges til østrig i uge 7 2012

Thomas Henriksen 20/08 2011 21:42

Vi er 9 familier, der overvejer at leje en bus inkl. chauffør - fra KBH til Wagrain, Østrig i uge 7.

Vi er ialt 40 personer.

Skriv gerne hvis I kender et fornuftigt busselskab, eller eventuelt plads på en anden bus ?

vh Thomas

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Clemens 21/08 2011 11:54

Sv: Bus med chauffør søges til østrig i uge 7 2012

hej

prøv at hør:
http://www.bushotel.dk/

Thomas Henriksen 21/08 2011 15:26

Hej - tak for din besked, men det tror jeg bliver for luksuriøst (læs dyrt) - vi søger en prismæssig fornuftig løsning - så en god bus til en fornuftig pris.

vh Thomas

Ole 22/08 2011 09:47

hej thomas

puha det er noget af en opgave, du har givet dig selv, når man giver sig i kast med et sådan projekt, så er udgangspunktet ofte at man vil gøre turen til en billig pris, så at den samlede pris på skituren bliver atraktiv, for de der skal deltage, vi ønsker alle at få maks for så få penge som muligt, og en af måderne er jo at arrancer rejsen og ophold selv, det gør jeg og tusinde andre her i landet. nu skal du så forsøge dig og du håber at ved selv at leje en bus kan du spare en masse penge, måske kan du også det, men jeg tror at det bliver svært, at finde en bus hos en vognmand der er så billig, som du måske forventer, hvorfor tror jeg så det, fordi at en bus der skal køre til østrig, skal have 2 drivere med de rette papirer, bla kvalifikations bevisere, til at de må køre i udlandet, diverse kurser vedr. glatførekørsel, bussen skal også kunne klare en sådan tur, skal have vinterdæk, er bussen billig er det ofte fordi, der måske er kommet lidt hurtig rundt i hjørnerne når det drejer sig om vedligeholdelse, bussen skal holde stille i en uge på stedet, det koster også, så mit råd er kontakt et af de firmaer som har rejser til stedet og køb jeres transport hos dem, det vil oftes være det billigste, og giver også den største tryghed for at i kommer frem og tilbage på en fornuftig måde, hvad med at flyve i bor i københavn så i har nemt ved at flyve med et billig selskab til salsburg, og derfra tager det kun maks en time til wagrain,

hilsen ole

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen