Billigst i uge 50/51 ?

Dennis Rp 20/09 2006 23:46

Mine to brødre og jeg er ved at planlægge en skitur i julen (vi er alle tre stadig nybegyndere på snowboard) og vil selvfølgelig helst kunne gøre det så billigt som muligt. Vi sigter efter 6 dage på ski, men 3 ville også kunne gøre det. Afterski er ikke så vigtig.
Har I nogle forslag til eventuelle destinationer samt bureauer?

Vi har selv fokuseret ret meget på Berchtesgaden i det sydlige Tyskland, da prisen er ret attraktiv hos onlineski men drawbacks er at det er en kør-selv tur. Desuden er vi, to brødre der har kørekort, ikke supervilde med at cruise rundt i snedækkede bjerge.

Nogen der har erfaringer med dette sted, samt eventuelt kunne berolige os mht. køreturen? :). Generelle erfaringer er også mere end velkomne, i det vi alle tre har været afsted på snowboardture før, dog hver for sig og ikke selv har arrangeret noget. Vi er 17, 22 og 24 år.

Venlige hilsner Dennis.

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Anders Jungdal 21/09 2006 16:02

Sv: Billigst i uge 50/51 ?

Hej jeg har været i Berchtesgarten med onlineski sidste år, og jeg har kun posetivt at sige om det.Jeg vil sige man får hvad man betaler for.
Vi var 2 voksne og 3 børn under 10 år og køreturen var ikke noget problem.
MVH Anders

Troels Bjerregaard 21/09 2006 16:03

I langt de fleste områder i Østrig kan du finde "Saison-opening" tilbud med en pakkepris på ophold, forplejning og liftkort.

Find en destination der er snesikker, gå ind på hjemmesiden og led efter "angebote" eller "pauschalen"

mvh Troels

Ole Gram-hanssen 21/09 2006 00:28

Hej

Jeg kan anbefale Passo Tonal. Det er et snesikkert område, hvor der er pister for enhver.
Movement Travels og Winther rejser har nogle gode tilbud i Julen

Vi har selv bestilt ferie ved Movement i Julen med ½ pension.

Med venlig hilsen

Ole

Pernille Lund 21/09 2006 09:57

Vil blot nævne at I skal passe på med Onlineski. De er mig bekendt ikke medlem af Rejsegarantifonden, og så kan jeres penge jo smutte.
Hvis det er Berchtesgaden I gerne vil til, så ved jeg at Clickski og Team Benns også har rejser dertil, og det er måske lidt mere sikkert.

Hilsen
Pernille

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen