Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Msms 31/08 2011 21:07
Hej Alle!
Jeg arbejder til dagligt på en institution for anbragte børn. Vi har tidligere taget på skitur til Norge men da vi ikke har de store penge mere og kørerturen er meget lang for børnene. Vil jeg høre om andre kender til steder hvor der er plads til 8 børn og 4 voksne og gerne en hytte som ligger lidt isoleret men stadig tæt på bakkerne. Vi har ikke de store krav til bakkerne og størrelsen på området da alle er uerfarene. Som sagt vil jeg gerne vide om i kender til steder hvor det er muligt flyve til og som er forholdsvis billigt. Ski og andet udstyr har vi selv.
Hilsen MS
Michael Larsen 01/09 2011 08:17
Sv: Billig skiferie
Prøv Tjekkiet/Splenderuv Mlyn - eller Polen/Zakopane, det er i hvert fald billigt. Køreturen er vel på 6 til 7 timer med pauser.
Med fly kan det næppe blive billigt, da man fra lufthavnen også skal videre med bus/leje bil.
Ellers kan I jo satse på hård snevinter og tage til Isaberg i Sverige. Eller bare til nærområdet ved Oslo.
mvh
michael
Jimmy 02/09 2011 16:36
Sv: Billig skiferie
Det kan ikke lade sig gøre på 6-7 timer. Regn med plus 10 timer fra sjælland/københavn, afhængigt af vejret mv.
Hilsen
Jimmy