Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Peter Hermansen 28/01 2010 00:16
Hejsa
Vi er to guttere som gerne vil på skiferie, men har lidt svært ved at finde en billig skirejse(afbudsrejse) på det store internet.
Så ville lige hører om der er nogle der har nogle bureauer som har billige skiferier, vi vil gerne til Østrig eller Frankrig
På forhånd tak
Peter
Rikke 30/01 2010 15:19
Sv: BILLIG SKIFERIE!!!
Hej.
Jeg vil mene at Oure-sport skirejser har billige skirejser, men det kommer jo selvfølgelig meget an på om i vil flyve eller køre-selv og også meget hvad tid på sæsonen, I tænker på at rejse. Men du kan jo tjekke hjemmesiden ud, der står i hvert fald lidt af hvert, af hvad du skal bruge af viden....
Det lækre ved at rejse med dem, er at det hele er planlagt og der er fuldpension.. Der er styr på det hele på forhånd, det eneste man selv skal koncentrere sig om, er at stå på ski og afterskiing, hvis man er til sådan noget. :P
Mvh Rikke
Michael Nimb 02/02 2010 09:36
Hej Peter
hvis ikke I har fundet rejsen, så kig under køb/salg, der har jeg sat nogle rejser til Sankt Anton tilsalg i uge 6.
Hvis du har spørgsmål, så se endelig en mail.
Mvh. Michael
Lars Kristian Jensen 28/01 2010 09:24
Hej Peter, nu ved jeg jo ikke om i har tænkt jer at køre selv, eller hvordan. Men ellers kan i jo booke flybilletter hos easyjet til billige penge.
www.snowtrex.dk har nogle usansynligt billige skiferier. Jeg var med dem i uge 2 til Valmeinier. Og jeg var meget positivt overrasket.
Hilsen
Lars
Kasper 28/01 2010 23:27
Prøv lionalpin.se svensk selskab men flyver fra københavn.. ofte billigere end de danske selskaber. husk priserne er i svenske kroner. ulembe mange svenskere og svenske guider
Kim Petersen 29/01 2010 03:07
..ulempe" med "b" ..hmmm jamen HELT forfærdeligt med svenskere...som Pia K., siger om udlændinge,...hils hende...!!
CHRIST!!!
Kasper 29/01 2010 21:46
Så jeg stavede et ord forkert.. der er vist en, der har for meget tid. A..hole
ps. hvad betyder christ?!