Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Per Larsen 17/12 2007 16:58
Hejsa fra Fr.havn!
Jeg har fået en hytte på hånden i Gerlos (Zillertal) I perioden d. 12.01.08-02.02.08.....altså hele 3 uger :o)
Hytten er beliggende 10 m. fra nærmeste lift og man kan stå på ski lige til døren. 100 m. til butikker og "værtshuse".
Hytten er fra 1900-tallet og løbende renoveret i rigtigt hyggelig tyrolerstil.
Der er to soverum, hvoraf jeg selv bruger 1-sengs værelset. Altså er der et værelse m. dobbeltseng ledig.
Kan du/I være interesseret i at komme på en billig skiferie, så er her chancen....såfremt I vil kunne holde mit selskab ud :o)
Jeg er en mand på 45 år, middelmådig skiløber og til hyggelig afterski.
Logerende med ordenssans og godt humør, vil være at foretrække :o)
PS. Det skal lige nævnes at "hytteejeren" har et par katte boende, som han kommer og tilser indimellem...og de må ikke bruges til "fondue"!
Pris pr.person for en uge er 1.500.-
Transport sørger man selv for, ligesom mad er på egen regning!
hytten er endnu ikke reserveret, så det er nu der skal tages en beslutning.
Mvh.
Per