Billig skiferie!

Marie 03/08 2007 17:34

Hej :D

Vi er 7 unge mennesker der meget gerne vil afsted i påsken i år (uge 12).
Vi har kigget mange forskellige steder, men har endnu ikke fundet noget passende endnu!

Vi søger et hotel med, ihvrtfald, morgenmad i Østrig, Italien, Frankrig - har ikke den store betydning!

Afterski og natteliv må der gerne være rigeligt af!

Har i nogle gode ideer eller erfaringer, vil jeg meget gerne høre fra jer :)

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Søren Hjelholt 21/01 2008 13:32

Sv: Billig skiferie!

Hej

Hvis du /I ikke mener at have brug for guideservice dernede, kan du prøve
på www.skiferie.dk (Dansk Fri Ferie), der kan du søge på land / område og rejsetidspunkt.

Jeg brugte dem selv på en tur til Avoriaz sidste år, og det fungerede super. Når man bestiller kan man desuden bestille færgebilletter med rabat osv. De kan også være behjælpelige med liftkort, så de ligger til jer i receptionen når du/I ankommer.

Jeg oplevede god service når jeg var i telefonisk kontakt med dem, så kun en anbefaling herfra.

Det kan være vi ses i Val Thorens i uge 12, jeg er der i hvert tilfælde :-]

Louise Schou 23/01 2008 14:42

Jeg kan kun sige SAALBACH!!!! Det bedste sted i alperne... Og tør godt love sne i uge 12....:0) God tur. Vi ses!!!

Mortentp 03/08 2007 23:47

Hey Livigno eller Ischgl er nogle super fede steder og der er masser af Spurt og Sne.
Livigno er toldfrit. mere information så skriv

Michael 06/08 2007 18:32

Hej Marie,

Jeg kan helt klart anbefale Højmark Rejsers "Funkytours".
- Her er I sikret ½ pension og 1. klasses afterski med masser af fede events som pubcrawl, live bands osv., hvilket alt sammen er til en meget fair pris. (Især i uge 12)

Tidligere har jeg selv været med Højmark, og jeg synes virkelig man får noget for pengene. Held og lykke med planlægningen. Du er velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål.

Hilsen
Michael

Adam Grønbeck Andersen 23/01 2008 19:23

Det er jo altid godt at gå efter de steder med gletschere - så er man i hvertfald sikret. Der er f.eks. Sölden i Østrig som har to gletschere i 3600 meters højde - der skal jeg selv ned i uge 13. Ellers f.eks. Tignes med Grand Motte gletscheren...

Skovby 19/01 2008 17:54

Jeg låner lige tråden, håber at det er ok!

Nogen der kan hjælpe mig med at finde en god pris på en "kør selv" ferie til et sted med "snegaranti" i uge 12. Jeg tænkte selv på val thorens, men er åben overfor andre steder der har "snegaranti" i uge 12 :D håber at i vil hjælpe...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen