Billig Indkvartering i St. Anton

Morten Hansted 10/01 2008 19:47

Er der mon nogen her der kender noget til billige indkvarteringsmuligheder i Sankt Anton ? Vi er 6 personer der overvejer at ta´ derned i uge 7 og måske er det smartest for os, at leje hotel/lejlighed/hytte direkte og så selv køre derned. Så hvis nogen kan anbefale nogle hoteller el. hytter vil det være helt super.

KH Morten

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Thomas P 10/01 2008 21:47

Sv: Billig Indkvartering i St. Anton

Undskyld min dårlige forklaring.... Det jeg mente var blot at der kun er tre uger til uge 7 og der er dermed ikke de store muligheder for at være kræsen med pris og kvalitet - endda ikke når man skal seks afsted og sneen har været god i år!

Badkarma 11/01 2008 12:55

Billigt og st. Anton er bare to ting der ikke hænger sammen. Hvis jeres budget er virkelig stramt, er der forholdsvist gode muligheder i at bo i pettneu og tage bus til området. Bortset fra det findes der et pensionat i st. Jacob (tror det hedder Løven - Löewen eller noget i den dur) som er billigt, men det er ret sølle og kræver også skibus, derudover er det sikkert allerede fyldt op med skibumser;-)

Ellers er det ind på www.stantonamarlberg.com og lede i deres lejlighedssøger. Vær dog opmærksom på at selvom det står som fri kan det sagtens være optaget og at de ofte ikke svarer på e-mails. Der er en service hvor hoteller kan kontakte dig med tilbud, hvilket jeg tidligere har brugt i påsken med held men det var ikke billigt;-).

Lidt geografi:
Nasserin = gåafstand til lift
dorf = centrum
alt andet = grand, st. Jacob osv. kræver normalt skibus.

Martin 10/01 2008 20:01

tror bare at du skal være super heldig hvis det overhovedet er mugligt at få noget at bo i.

Ole Hein 10/01 2008 20:14

Hej Morten

Jeg har prøvet at køre der til, et par gange, og boet 2 forskellige steder, tror det var gasthaus, og jeg husker det til overkommelige priser.

Men som du, er jeg ogås intereseret i nogle direkte kontakter så man kan prbooke hjemme fra, så er amn lige som mere sikker, skal selv afsted i uge 8, og der kan jo være Run på.

God tur

mvh

Ole

Thomas P 10/01 2008 20:32

Jeg ville hellere stille spørgsmålet om der er nogen som kender et hotel som har ledigt til seks personer i uge 7 i St. Anton....

Morten Hansted 10/01 2008 20:41

Kender du da et ledigt ophold i Sankt Anton

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen