Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Morten Hansted 10/01 2008 19:47
Er der mon nogen her der kender noget til billige indkvarteringsmuligheder i Sankt Anton ? Vi er 6 personer der overvejer at ta´ derned i uge 7 og måske er det smartest for os, at leje hotel/lejlighed/hytte direkte og så selv køre derned. Så hvis nogen kan anbefale nogle hoteller el. hytter vil det være helt super.
KH Morten
Thomas P 10/01 2008 21:47
Sv: Billig Indkvartering i St. Anton
Undskyld min dårlige forklaring.... Det jeg mente var blot at der kun er tre uger til uge 7 og der er dermed ikke de store muligheder for at være kræsen med pris og kvalitet - endda ikke når man skal seks afsted og sneen har været god i år!
Badkarma 11/01 2008 12:55
Billigt og st. Anton er bare to ting der ikke hænger sammen. Hvis jeres budget er virkelig stramt, er der forholdsvist gode muligheder i at bo i pettneu og tage bus til området. Bortset fra det findes der et pensionat i st. Jacob (tror det hedder Løven - Löewen eller noget i den dur) som er billigt, men det er ret sølle og kræver også skibus, derudover er det sikkert allerede fyldt op med skibumser;-)
Ellers er det ind på www.stantonamarlberg.com og lede i deres lejlighedssøger. Vær dog opmærksom på at selvom det står som fri kan det sagtens være optaget og at de ofte ikke svarer på e-mails. Der er en service hvor hoteller kan kontakte dig med tilbud, hvilket jeg tidligere har brugt i påsken med held men det var ikke billigt;-).
Lidt geografi:
Nasserin = gåafstand til lift
dorf = centrum
alt andet = grand, st. Jacob osv. kræver normalt skibus.
Martin 10/01 2008 20:01
tror bare at du skal være super heldig hvis det overhovedet er mugligt at få noget at bo i.
Ole Hein 10/01 2008 20:14
Hej Morten
Jeg har prøvet at køre der til, et par gange, og boet 2 forskellige steder, tror det var gasthaus, og jeg husker det til overkommelige priser.
Men som du, er jeg ogås intereseret i nogle direkte kontakter så man kan prbooke hjemme fra, så er amn lige som mere sikker, skal selv afsted i uge 8, og der kan jo være Run på.
God tur
mvh
Ole
Thomas P 10/01 2008 20:32
Jeg ville hellere stille spørgsmålet om der er nogen som kender et hotel som har ledigt til seks personer i uge 7 i St. Anton....
Morten Hansted 10/01 2008 20:41
Kender du da et ledigt ophold i Sankt Anton