Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Skovby 22/01 2008 14:26
Hej.
Jeg søger til info og råd. Jeg skal på ferie i uge 12 til frankrig og overvejer at leje en bil at køre derned i.
her kommer spørgsmålene så:
1. Hos hvem er det billigst? (eneste krav er at den kan have en boks på taget)
2. Kan det betale sig?
3. nogle erfarrigner?
Thomas 22/01 2008 15:40
Sv: Billeje
Hej Skovby
Jeg ved selvfølgelig ikke hvor gammel du er, men mange steder i dk skal man være 23 - få steder 21 for at må leje en bil - (kan ikke huske om man skal være ældre for at kører bilen i udlandet!
Jeg tror på ingen måde det kan betale sig at leje en bil. Du skal først leje bil - sikre dig at alle forsikringsmæssige ting er i orden for kørsel i udlandet. Leje af skiboks - Tror alt i alt at selve leje af tingene vil løbe op i mere end det vil koste at tage med et rejseselskab i bus! og da i sær hvis du skal alene afsted!
Håber det hjælper dig lidt på vej!