Bartenderjob i Val Thorens eller lignende, sæsonen 09/10

Nikolaj Berg 12/09 2009 12:15

Hej alle.
Jeg går og leger med tanken om, at tilbringe en sæson som skibums i alperne i den kommende sæson.
Derfor mangler jeg naturligvis et job, så jeg ville høre, nogle af jer havde nogle idéer eller kontakter til at skaffe et job samt et sted at bo i perioden?
Jeg har nogle års bartendererfaring, hvorfor et job lignende dette ville være helt kanon!
Derudover var jeg i Val Thorens sidste år. Jeg elskede at være der, så derfor er det nok et sted lignende dette jeg gerne vil ned til.

Håber på, at I gider at hjælpe mig :)

Hilsen Nikolaj

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Søren H 12/09 2009 15:32

Sv: Bartenderjob i Val Thorens eller lignende, sæsonen 09/10

Hej Nikolaj Berg
Da du var der sidste sæson, ja så kender du jo stederne. Du kan skrive til Cafe Snesko, Du kan henvende dig til Langley der driver Tango, Froggy osv.
Min egen søn Kristian H stod i baren på SneSko sidste sæson, så du kender måske ham. Skriv til mig, så kan du få hans nr. Jeg har lige nu en lejlighed til 4 personer og jeg har nogle stykker der mangler 2 ekstra bo-venner for sæsonen. Vi har selv en lejlighed i samme bygning. Vil du se grundplanen, af den lejlighed som kan lejes, kan du se grundplanen på vores hjemmeside http://www.valthorens-ski.dk
Så skulle dette have din interesse kan du bare maile til mig.

Mvh
Søren H

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen