Julie Rasmussen 22/11 2011 13:59

Vi er 5 voksne og en baby der skal til Banff i uge 6. Vi har booket hotel i Bannf, men er nu i tvivl om det er det mest foretrukne sted at bo??

Altså fra Banff skal man jo med transport hver dag for at komme til en af de 3 skiområder og lake louise er hele 45 min væk. Er det bedre/federe at bo i Lake louise og så i det mindste ingen transport have til det ene skiområde.

Tænker også at da vi har en baby med, vil der skulle være en person ved babyen hver dag og der ville Banff-by altid være væk fra skiområderne.

Håber det er til at forstå hvad jeg mener. Hvis nogle har været der og har foretrukne steder at bo, så skriv gerne.

Tak :)

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Lars 23/11 2011 08:17

Sv: BANFF

Hej boede i Banff for 2 år siden,det er en rigtig hyggelig by at bo i, og vil til enhver tid anbefale at man bor der. der er ingen rigtig by i lake louise. det er et meget stort hotel. men det koster vidst også en del.Deres skibuser fungere rigtig godt, og deres service er i top, ellers kan i jo leje en bil, det er ikke så dyrt derovre. sunshine village ligger kun 15-20 min fra banff. og der vil man nok bruge lige så meget tid som lake louise. der er et lille område i banff også, men der er ikke så godt som de andre 2.

god tur.
mvh lars

Nicolai 26/11 2011 16:37

Sv: BANFF

Jeg vil tilslutte mig Lars. Var i Banff for 4 år siden og vil til hver en tid vælge at bo i Banff igen da det er en rigtig hyggelig by.
Vi lejede bil i lufthavnen kunne på den måde selv bestemme tidspunkt og område hver dag.

Hilsen

Nicolai

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen