Badgastein

Jeppe B 25/11 2008 15:51

Nu er det sådan at jeg har fået arbejde i Badgastein, Østrig fra omkring d. 15. december, og sæsonen ud. Ville derfor høre om der er andre der også skal til Badgastein eller omkreds d. 14-15 december?
Kunne være fedt at have nogen at følges med, da jeg fra erfaring ved at det er en meget lang tur!!!

-Jeppe-

Kommentarer:
Der er i alt 12 svar i denne forumtråd.

Jeppe B 28/11 2008 16:14

Sv: Badgastein

Skal arbejde i bl.a hotelbaren på hotel bristol, og i diskoteket Blockhausl...

Andreas Juul 04/12 2008 00:27

thomas det kan vi da ihvertfald, jeg skal arbejde på Hotel Bristol og Blockhäusl. Jeg er ikke fantastisk god til at stå på ski, men jeg fik da rimeligt godt styr på det sidste år hvor jeg arbejdede som instruktør og jeg er ikk bange for at kaste mig ud i noget jeg ikke har styr på :D

Andreas Juul 28/11 2008 17:34

Haha Jeppe vi skal være kollegaer kan jeg så se ;) men jeg skal allerede derned den 8.

Thomas Jensen 07/12 2008 22:06

Hej,

Jeg er ked af at nævne det... det var _virkelig_ en fejl du prioriterede den julefrokost :)

Vi har ca. ikke lavet andet end at køre offpiste i smuk pulver - http://alpeferie.dk/news.php?id=3

Du må håbe her er lidt tilbage til dig når du lander :)

På kanalrundfarten på tv om morgenen ser hele Østrig ud til at have tæt på optimale forhold - det lover forrygende for sæsonen.

vh
thomas - http://alpeferie.dk/

Andreas Juul 08/12 2008 11:28

Det er ikk fair!
hehe, jeg er fremme imorgen eftermiddag så i har bare at gemme noget sne til mig :D

Marc 26/11 2008 16:03

hvilket job har du fået?.. du har ikke lige adgang til flere jobs vel ? :)

Thomas Jensen 02/12 2008 18:38

Hej,

Jeg har en ambition om at køre derned nu på fredag (sneen vælter ned). Som det ser ud nu, er der plads i bilen... og der er da også et par senge at sove i hvis det skulle være nødvendigt.

Fløjt hvis det har interesse.

vh
thomas - http://alpeferie.dk/

Morten Piltoft 27/11 2008 01:02

Hey. Jeg skal afsted til Wagrain omkring samme tidspunkt. Kunne godt være klar på at følges...

Jeppe B 27/11 2008 16:30

Jeg har ingen anelse om dr er flere jobs, men var også dernede sidste år og der søgte de personale på næsten alle hotellerne.
Du kan finde tlf. numre på badgasteins hjemmeside eller søge efter hoteller i BG. En anden mulighed er jo også bare at tage afsted og håbe på det bedste!
Jeg har fået job som bartender...

-Håber vi ses dernede-

Thomsen 27/11 2008 18:19

Hej Jeppe

Var også dernede sidste år som guide, og har smidt et par ansøgninger afsted, har dog ikke hørt noget endnu! Hvilken bar skal du arbejde på?

Håber meget på at få noget arbejde i BG igen iår!

mvh Frederik

Andreas Juul 03/12 2008 15:07

det er en skam thomas. jeg har købt togbillet til mandag og jeg har en julefrokost om lørdagen. ellers ville det have været super cool at køre med.

Thomas Jensen 03/12 2008 15:12

Hej,

Hvis du er en erfaren skiløber kan vi jo evt. stikke hovederne sammen dernede. Powderen er landet og der ikke andre end os ... yihaaaaaa :)

--
vh
thomas - som udlejer en lejlighed billigt i december fordi det simpelthen er syn at folk bare går herhjemme i regnen, mens forholdene er perfekte - jensen :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen