bad hofgastein

Jacob Klausen 04/01 2011 19:50

noger der kender til alpenparks recidens i bad hofgastein.
har bestilt en lejlighed dernede i uge 7 og glæder mig helt vildt.
så hvis der er nogen der har boet der ville det da være rart at høre lidt om det.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Klaus Sander 04/01 2011 20:44

Sv: bad hofgastein

Hej Jacob
Du kan glæde dig med rette. Jeg var på Alpenparks i Hofgastein i nytåret 2008/09, der var det helt nybygget. Det er et rigtig dejligt sted, holdt i god kvalitet, med god plads og god viceværtservice, hvis der skulle værre nogle ting der går i stykker. Skibussen holder lige om hjørnet(50m) så det er da til at overkomme. Desuden er Bad Hofgastein en rigtig hyggelig by med gågade og et stort Bade/wellness land, så dagene i dårligt vejr kan også overskues.
Ha en dejlig tur.

Jacob Klausen 05/01 2011 18:10

oki det lyder da supert.
hvordan er det med parkering dernede, og er der langt over til bjergbanen.

Klaus Sander 05/01 2011 20:23

Der er parkering under lejlighederne. Der er OK p-muligheder ved Bad Hofgasteins hovedlift (schlossalm bahn), men ski bussen er hurtigere, der er desuden mulighed for opbevaring af ski ved liften. Hvis du vil bruge bilen så kan du køre til Angertal i midten af området på ca 10 min. Ellers er Dorfgastein som I kommer forbi på vej ind i dalen heller ikke noget dårligt område, og ikke så befolket. Der er ca 15min dertil, der kører også bus. Desuden har I jo liftkort til hele Salzburger Sportwelt Amade, der dækker hele vejen over til Wagrain og Flachau, hvis man ville prøve noget andet.
Ha en god tur.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen