Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Mads Egebjerg 01/02 2010 09:47
Hey folkens
Jeg havde den store fornøjelse at være i Bad Gastein for nogle år siden og opleve den legendariske "Lars Penis" på Häggblomst...
Hvordan ser det ud i år - er der en "Lars Penis" i år???
Ska derned i uge 10, og vil da gerne vide hvor vi skal bevæge os hen på afterski!!
/ Mads
Nicklas Wesche 01/02 2010 10:34
Sv: Bad Gastein
Jeg følger lige med her! :)
Thomas Wilhelmsen 01/02 2010 14:03
Jeg var dernede sidste år, og der var han der, men var desværre hjemme på ferie i den uge jeg var der. Jeg har også været der en del gange før, så bare det at han var i live var jeg tilfreds med.
Har lige tjekket hjemmesiden http://www.haeggbloms.at/ og der står dersværre ikke noget om Lars Penis i år på programmet... Men jeg er ikke 1000 sikker, det er blot efter deres hjemmeside.
Anne Søndergård 01/02 2010 17:03
Den kære Lars Penis har allerede været i BG i denne sæson.
Jeg er faktisk ikke klar over hvor længe han var der eller hvornår han kom, jeg ved bare at han havde sidste dag dernede fredag den 01. januar - så jeg nåede lige at få glæde af ham på hans sidste dage over nytåret :)
- men tror da han kan opleves igen næste år :)
Laila Semelin 08/02 2010 12:26
Hej Mads, undskyld jeg blander mig i denne tråd, men vi har også været i Bad Gastein og skal derned igen i uge 10 og jeg har aldrig hørt om LP. Hvem i alverden taler du om. Er det noget sjovt ?
PS: Hvis du selv kører har du vel ikke tilfældigvis en ledig plads i bilen til min kusine ??
Bedste hilsner Laila