Bad Gastein

Mads Egebjerg 01/02 2010 09:47

Hey folkens

Jeg havde den store fornøjelse at være i Bad Gastein for nogle år siden og opleve den legendariske "Lars Penis" på Häggblomst...
Hvordan ser det ud i år - er der en "Lars Penis" i år???

Ska derned i uge 10, og vil da gerne vide hvor vi skal bevæge os hen på afterski!!

/ Mads

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Nicklas Wesche 01/02 2010 10:34

Sv: Bad Gastein

Jeg følger lige med her! :)

Thomas Wilhelmsen 01/02 2010 14:03

Jeg var dernede sidste år, og der var han der, men var desværre hjemme på ferie i den uge jeg var der. Jeg har også været der en del gange før, så bare det at han var i live var jeg tilfreds med.

Har lige tjekket hjemmesiden http://www.haeggbloms.at/ og der står dersværre ikke noget om Lars Penis i år på programmet... Men jeg er ikke 1000 sikker, det er blot efter deres hjemmeside.

Anne Søndergård 01/02 2010 17:03

Den kære Lars Penis har allerede været i BG i denne sæson.

Jeg er faktisk ikke klar over hvor længe han var der eller hvornår han kom, jeg ved bare at han havde sidste dag dernede fredag den 01. januar - så jeg nåede lige at få glæde af ham på hans sidste dage over nytåret :)

- men tror da han kan opleves igen næste år :)

Laila Semelin 08/02 2010 12:26

Hej Mads, undskyld jeg blander mig i denne tråd, men vi har også været i Bad Gastein og skal derned igen i uge 10 og jeg har aldrig hørt om LP. Hvem i alverden taler du om. Er det noget sjovt ?

PS: Hvis du selv kører har du vel ikke tilfældigvis en ledig plads i bilen til min kusine ??

Bedste hilsner Laila

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen