Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Patrick 30/09 2009 18:44
Hej
Jeg søger et arbejde i Østrig i vintersæson 09/10.
Er der nogle der evt. har nogle kontakter ?
MVH
Patrick
Lars N 02/10 2009 23:46
Sv: Arbejde vintersæson 09/10
i Østrig omkring 700-800 euro om måneden, men så er der også logi med. Altså et værelse du kan bo på.
Vil helt klart anbefale dig at tage ned og arbejde som skilærer istedet for tjener. Mange af mine venner arbejdede som tjenere, mens jeg arbejdede som skilærer. Mange af dem var meget misundelige på mine arbejdstider (9-16) og at vi fik træning af garvede skilærer - så DU også selv bliver bedre til at stå på ski.
kan anbefale Anwärteren (www.sbssv.at) , og at du lige lærer lidt tysk inden du tager afsted.
god sæson!
Anders Ehlers 01/10 2009 07:46
Hey patrick.
Prøv at lure på ssbsv.at
Der er en Jobbørs inde, hvor du evt kan finde nogle jobs, hvis det er instruktør du går efter.
Alternativt er det bare at lure hvilke områder der er, og maile/ringe til de forskellige skoler.
Derudover er der job-delen herinde, og til sidst kan du jo pakke dine sager og rejse til et eller andet område. Og søge job når du er dernede.
Håber det hjælper.
MVH Anders
Patrick 01/10 2009 14:32
Regner med noget hotel arbejde.. Vil ikke rigtig arbejde som skiinstruktør, da jeg ikke kunne forestille mig der var meget tid til skiløb på egen hånd,
Ben 01/10 2009 14:55
Som skiinstruktør er der tit tid til skiløb på egen hånd - anvarter arbejder for det mest med børn, og børnefamilier er kun på skiferie over jul/nytår, uge 7 & 8 og i påsken. Resten af tiden er det muligt at tag fri hvis der ikke er så meget arbejde at lave. Og man har altid fri om lørdag; der er ingen gæster på pisterne, da alle er på vej til eller fra ferien.
Patrick 02/10 2009 15:51
okay.. hvordan ligger lønnen som skiinstruktør ?