Arbejde i Østrig

Casperw 05/01 2011 17:36

Hej.

Ville lige høre om der er nogen som ved om det er muligt og finde noget arbejde i Østrig fra nu her og nogle måneder frem ?

Jeg ved at jeg er meget sent ude, men da jeg lige er blevet arbejdsløs er det jo en kanon mulighed. Har stået på ski i mange år men har ingen skiudd. Men alt har interesse, også selvom det ik har noget med ski og gøre, så længe der er lidt mulighed for selv og komme på ski engang imellem :)

Håber nogen kan hjælpe mig..

Med venlig hilsen Casper

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Anders 05/01 2011 18:50

Sv: Arbejde i Østrig

Hej Casper, der er muligvis noget i sølden, vi køre fredag aften hvis du skal med

Casperw 05/01 2011 19:02

Skal du også ned og lede efter arbejde eller bare på ferie ?

Anders 05/01 2011 19:04

Hvid jeg finder noget bar arbejde så ja, har kun fri 4 uger til en start

Asbjørnb 05/01 2011 20:19

Hejsa.

Medmindre i er optaget så kunne jeg måske være interesseret. Hvor mange pladser har i? Er det en gratis tur eller i vil i ikke have kørepenge? Har i et sted at bo, hvor i ved der måske kunne være plads til flere? Spørger fordi mig og en kammerat overvejer det.

Vi er træt af at se sneen her i Danmark uden kunne bruge den til noget. Vi er begge 20 år gamle og på sabbatår, for lige hurtigt at sige lidt om os.

Vh.

Asbjørn

Anders 05/01 2011 23:44

Hej Asbjørn, ring til mig imorgen formiddag så tager vi den derfra..

Anders
25 41 46 28

Mathias 06/01 2011 01:13

Hey..

Jeg var sidste år i Østrig, wagrain som skilærer, er ikke uddannet, men det var ikke et problem.. Kontakt evt. dem.. Han hedder andy ham der styrer det.. Lønnen er okay.. 50 euro om dagen kontant.. Og hvis du ikk har noget job herhjemme er det jo helt fint.. man bor iøvrigt gratis og hvis du er heldig er det på bed and breakfast..

Arbejdet er hårdt, men en god oplevelse var det.. Du vil primært komme til at undervise børn..

http://www.ski-wagrain.at/dansk/start.html

Tjek hjemmesiden.. de bruger rigtig mange skilærer, så mon ikk du kan få noget..

Regn ikke med meget fritid til ski selv, der er 1-2 fridage om ugen.. Men der er fuld tryk på afterski blandt de VIRKELIG mange skilærer.. Bylivet er ikke det vilde, men vi havde det sgu sjovt fordi vi var så mange med samme job der skulle op kl. 9 og først skred hjem kl. 5-6 om morgenen..

Men igen.. Jobbet er hårdt, det er ikke en dans på roser og man skal lige ind i systemet og lærer de faste skisnobber at kende..

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen