Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Karina 16/02 2009 14:57
Hej.
Min søster og jeg kunne rigtig godt tænke os at komme til Østrig og arbejde i skisæsonnen 09/10, så kunne godt tænke mig at få nogle god råd.
Ved ikke, hvilket område der vil være bedst? Har været i Wagrain, Bad Gastein og Saalbach, men kunne godt tænke mig noget nyt..
Vi har begge servering erfaring og kunne rigtig godt tænke os at arbejde på et hotel, men hvordan kommer man i kontakt med hotellerne? Søger de herinde senere og er der nogle bestemte hoteller/selskaber man skal undgå??
Vil virkelig gerne hører fra nogen som har erfaring:D
Håber I kan hjælpe os!
Asbjørn Nissen 19/03 2009 17:49
Sv: Arbejde i Østrig 09/10
Uanset hvilket område i tager til vil i få en god tur. Jeg har selv været i Flachau som skilære og det var fantastisk. I Flachau ved jeg at højmark har et par hoteller de sender gæster til og jeg er sikker på at de vil blive glade for at få noget dansk personale.
Hotel Forellenhof e-mail hotel@forellenhof.info
Gasthof Schnitzleck email gasthof@schnitzleck.at
Ellers ved jeg at der arbejdede 2 danske piger på hotel Tauernhof som jeg er sikker på gjorde et godt indtryk. e-mail info@tauernhof.at
Karina 23/03 2009 19:48
Hej:D
Mange tak for dine foreslag! Dem vil vi helt sikkert undersøge. Lyder som om at du har været langt omkring, hvilket skiområde synes du er bedst?? - vi går lige så meget efter godt skiløb, nemlig.
Havde helt opgivet at få nogle foreslag, så det er virkelig dejligt med nogle ideer!
Ben 23/03 2009 20:35
Mange Turistforeninger har en Jobbörse på deres websider - f.eks Saalbach; http://www.saalbach.com/Jobbörse.54.0.html?L=1
Katrine Krogholm Simonsen 24/03 2009 09:00
Hej.
Min kæreste og jeg er bestyrere af et hotel i Zell am See. Vi tager gerne imod ansøgninger. Det er en dansk hotel, og personalet er ligesom jer nogle der gerne vil til Østrig og arbejde på hotel, samtidig med at de kan få en god vinter på ski.
Ansøgning kan sendes til pinzgauerhof@sbg.at
Hilsen Katrine