Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Sofia 10/04 2012 09:37
Hej!
Jeg har tilmeldt mig Anvärter skilæreruddannelsen for sbssv til sommer den 29/6 til den 8/7 og er meget interesseret i at høre om der er andre danskere der skal med. ? :-)
Hilsen Sofia.
Andrew 25/08 2012 15:25
Sv: Anvärter i Kaprun til sommer 2012
Hej Sofia.
jeg er tilmeldt SBSSV's kursus i november og jeg ville bare høre hvordan kurset havde været?
er det svært at følge med på tysk?
er prøverne til at klare og er der andre ting som kunne være nyttigt at vide ? :)
MVH Andrew
Michael Sparlund 10/04 2012 19:45
Desværre ikke nej - men var selv dernede i uge 10, så er meget misundelig. :)
Rigtig god fornøjelse med det!
Jool 11/04 2012 10:40
hej
hvem står for dette kursus, og hvad koster det ?
jool
Sofia Gottschau 11/04 2012 12:48
Hej Jool
tjek det her link.
http://www.sbssv.at/de/ausbildung/einsteigerkurse/
det er sbssv der står for kurset. :-)
- Sofia
Ida 12/04 2012 16:40
Ville gerne, men desværre ikke. Lyder ellers spændende. :-)
Kenneth Bøggild 16/04 2012 13:02
Hej.
Husk at i kan tilmelde jer dansk Instruktør kurser med Den Danske Skiskole. Læs mere om kurserne og dets indhold: www.dendanskeskiskole.dk
Alle kurser er inklusiv undervisning, liftkort og overnatning med halvpension.
Med venlig hilsen
Danmarks Skiforbund
Kenneth Bøggild
Martin Schøber 24/04 2012 08:56
Hej,
Ser du det som en fordel, rent skimæssigt, at tage anwärterkurset her til sommer kontra at gøre det lige op til næste sæson?
Martin
Sofia Oline Gottschau 24/04 2012 19:03
Hej Martin.
Jeg går i skole og kan derfor ikke selv tage kurset der er inden sæsonen starter, så det er derfor jeg gør det til sommer :-)
Men jeg har hørt at det skulle være rigtigt fedt om sommeren da der ikke er helt så mange mennesker og ikke så koldt. (sidste vinter skulle efter sigende have været helt vildt koldt!!)
Så tag afsted til sommer! :-)
Hilsen Sofia
Bjørn Fuglestad 27/04 2012 13:37
Hej Ida-Elland!
Jeg har selv været guide og skilärer, men blev det dengang igennem et rejsebureau. Mht. www.blivskiinstruktor, så ved jeg at det er et nyt koncept, hvor det er nogle respekterede og erfarne folk fra branchen der står bag. Så det vil jeg mene er helt ok.
Det er super fedt at väre i Alperne og hvis jeg ikke var så "gammel (34)" så havde jeg let taget flere sæsoner. Der er dog ikke så meget fritid som guide, så jeg vil helt klart anbefale dig at tage afsted som skilærer og tar du Anwärter eller Dual kurset så står du rigtig godt i Østrig.
Gør som de siger i Nike reklamerne -Just DO IT! -Jeg kender ingen der har fortrudt en sæson på ski!
Hilsen Bjørn
Ditte 28/04 2012 11:40
Hej . Jeg går også med tanken om at blive skiinstruktør i sæsonen 12/13.
Jeg har overvejet at tage det igennem blivskiinstruktør.dk, da jeg synes det lød meget overskuelig og ligetil.
Tilmelder i jer bare direkte og ved i allerede hvor i vil hen?
Ditte