Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Claus Øster 14/09 2011 20:06
Hej derude..
Har lidt plander om at rejse med Alpeservice som månedsbums i Frankrig.
Ville høre om der er nogen som har prøvet at rejse med dem??
Godt eller dårligt...???
Mvh ~ Øster ~
Mathias D 11/10 2011 20:59
Sv: Alpeservice godt / dårligt??
Vi er en gruppe drenge der mangler en værelseskammerat i St. Anton, Østrig. Det er i december og januar. Kunne det muligvis have interesse?
Thomas 05/10 2011 15:39
Det kan gøre LANGT billigere end med Alpservice, og de vil nedprioritere dig som månedsbums(har selv prøvet det) deres prioritet vil altid være deres sæson bumser... prøv at spørge efter bumser herinder der har en ekstra seng og har lyst til at spare lidt penge ved at udleje den til dig i en måned...
Larsen60 07/10 2011 10:08
Jeg prøvede dem for 4 sæsoner siden og var det godt. Vi kom ind i en lejlighed kun med månedsbumser. Men ved ikke om de gør det mere, eller om man "bare" for en seng hos sæsonerne. God fornøjelse og kom afsted.
Nichlas Lind 14/09 2011 21:17
Hej øster, jeg har kun hørt godt omkring dem.
Men er næsten sikker på at det kan gøres billiger, Evt søge efter nogle der har en sæson lejlighed, hvor de har en ekstra plads. Og ringe rundt til de forskellige bus selvskaber, der køre til selve din destination, og lav en aftale med dem omkring, at komme der ned og hjem 4 uger efter. Tror det er en billiger løsning, og nok som jeg ville have gjord det.
Håber du får en fed måned, uanset hvordan :D
Vh nichlas